V zadnjih letih so skoraj vse avtomobilske znamke prestavile nove izvedbe svojih logotipov, kar je predvsem posledica tega, da so dvodimenzionalni znaki, s katerimi so nadomestili bivše tridimenzionalne, bolj prijazni do digitalnih medijev.
BMW je bil leta 2020 pravzaprav eden prvih proizvajalcev, ki je svoj logotip, ki se pojavlja na njihovi spletni strani, uredil na novi način, nikoli pa ni spremembe uvedel tudi na samih avtomobilih. Zdaj je očitno prišlo do spremembe, vsaj sodeč po tem, kar smo lahko na novem BMW-ju iX3 videli na avtomobilski prireditvi v Münchnu.
BMW i4
BMW je namreč poleg avtomobila z novo drzno oblikovno in tehnično zasnovo diskretno predstavil tudi novo izvedbo logotipa. Tudi novi logotip na avtom,obilih ni natanko tak, kot se že pol desetletja pojavlja na spletnih straneh. Oblikovalci so sicer odstranili kovinske ločilne linije med notranjimi elementi logotipa, a so ohranili zunanji srebrni rob, prav tako pa tudi tridimenzionalno zasnovo.
In kaj je novega?
Za BrennerMotorWagen predlagam plamene kot so bili v Yugopizdijskem grbu ;-)