Avto
4 ogledov

Cruze naj bi zapeljal tudi Evropejce

1/27
Žurnal24 main
Cruze je modelni naslednik ostarelega lacettija, ki pa je obenem več kot to.

Cruze je sveže oblikovana srednje velika limuzina, ki nadaljuje nove hišne oblikovne smernice, prvič nakazane z aveom, ter prinaša več kakovosti, boljše materiale in tudi vsebine, vse to še vedno za zelo ugodno ceno. Žal slovenski trg v tem velikostnem razredu ni najbolj naklonjen limuzinam, bodo pa zato kasneje za njim prišle še nekatere druge izpeljanke.

Oblikovan za evropskega kupca
Če se je pri predhodniku pod obliko še podpisal nekdo drug, v tem primeru Giugiaro, potem je podoba cruza v celoti delo Chevrolejevih oblikovalcev. Glede potez pa lahko rečemo, da deluje kakovostno in cenovno višje, kot se v resnici uvršča. Za karoserijo bi lahko celo rekli, da so nakazali nekakšen štirivratni coupe stil, ki je danes tako zelo opevan, saj prične linija strehe proti zadku hitreje padati, robovi stranskih stekel pa so postavljeni nekoliko višje. Nov je tudi logotip, ki bo postal stalnica pri vseh na novo predstavljenih modelih te znamke.

Notranjost je znana, kar pa nikakor ni slabo, saj pomeni velikanski preskok naprej v oblikovanju znamke. © Miha Pečoler

 
Znotraj skoraj insignia ali CTS
Tudi pri materialih v notranjosti in izdelavi je bil narejen konkreten korak naprej, sredinska konzola in armaturna plošča pa sta zmes prijemov, videnih pri novi oplovi insigniji ali celo cadilaccu CTS. Vsekakor gre za konkreten odmik od nekvalitetne in brez domišljije oblikovane lacettijeve notranjosti. Zaradi prej hvaljene podobe pa zna v drugi vrsti primanjkovati prostora za glave. Pri kolenih je prostora dovolj, zaradi nizke postavitve le-teh pa je prostora premalo za stopala. Opreme so tri in sicer osnovna base, LS in LT. Pri vseh sta del serijske opreme ESC in TCS ter tudi šest zračnih vreč. Le osnovni paket je brez klime, za sedemsto evrov doplačila dobite tudi to.

LS ima le-to že v osnovi, le da je ročna, pri LT pa je avtomatska. LS je bogatejši še za potovalni računalnik, 16-palčna lita platišča ter alarmno napravo, najbogateje založen paket LT pa prinaša še 17-palčna lita platišča, tempomat, senzor za dež, parkirna pomagala ter radio CD MP3 z AUX izhodom in tastaturami na volanu. Bluetooth žal ni na voljo niti proti doplačilu, za kar si zasluži manjšo grajo. Na spisku doplačil najdemo tudi navigacijo s slovensko kartografijo, za katero boste morali odšteti 1.100 evrov, 1.300 evrov pa boste odšteli za avtomatiko.

Cruze je resda limuzina, vendar drzno oblikovana in primerno opremljena. © Miha Pečoler

 
Trije motorji, a le dva menjalnika
Motorji so za sedaj trije, in sicer osnovni 1,6-litrski bencinski s 83 kilovati, naprej je prav tako bencinski 1,8-litrski s 104 kilovati, najvišje pa je za sedaj dvolitrski dizel z 110 kilovati. V drugi polovici leta naj bi prišla na trg še šibkejša različica dvolitrskega dizla z 92 kilovati največje moči. Menjalnik je vedno petstopenjski ročni, proti doplačilu je na voljo šeststopenjska avtomatika. Zakaj najmočnejši motor v ponudbi nima še šeste prestave, s čimer bi bila poraba še nekoliko nižja od obljubljenih 5,6 litra, nam ni uspelo izvedeti, vsekakor pa je to večja pomanjkljivost.

Cene se pričnejo pri 12.550 evrih, kolikor stane 1,6 base različica, za LS morate primakniti še tisočaka. Cruze 1.8 LT vas bo stal najmanj 16.750, vrh ponudbe pa predstavlja cruze 2.0D LT, za katerega morate imeti na računu 18.850 evrov. Letos nameravajo prodati 80 vozil, kar je v primerjavi s predhodnikom, ki pa ni bil več tako konkurenčen, štirikrat več.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.