Glavno pri tem je novi dizelski motor, ki bo po novem prepričal kar 90 odstotkov kupcev, ki jih bo zaradi tega agregata tudi vsaj enkrat več kot prej.
Poleg motorjev je dobil tudi nekaj novih tehničnih prijemov, kot je sistem selektivne katalitične redukcije (SCR), kjer sistem z AdBlue aditivi (v zadnjem delu ima poseben 15,5-litrski rezervoar sečnino), ki močno zmanjšuje emisije dušikovega oksida, spreminjajoč ga v vodno paro in neškodljiv dušik. Zaradi tega motor zadosti tudi Euro5 normativom po čistosti izpuha, enako velja tudi za že od prej znan 2,3-litrski turbobencinski agregat.
Več tehnike in opreme
Veliko je novinka pridobila tudi pri napredni tehniki, saj sta prvič v tem modelu na voljo sistem zaznave vozila v mrtvem kotu (RVM) in sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah. Poleg tega imajo bolje založeni paketi opreme tudi navigacijsko napravo in kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.
Tudi z oblikovnega stališča so oblikovalci CX-7 namenili konkretno kuro, in sicer novinko prepoznamo po petkotni maski in navpično postavljenih obrobah okoli meglenk. Več kot prej je tudi kroma. Blatniki pa so še malenkost bolj poudarjeni. Na boku opazovalec opazi novo kromirano letvico, palec večja so lahko tudi nova lita platišča, drugače je bočna linija popolnoma enaka tisti od prej, tako da večjih sprememb na boku ni. Na zadku so spremembe bolj diskretne, saj bo malokdo opazil novi odbijač in kromirano letvico nad tablico. Nekoliko večji je tudi strešni spojler.
V notranjosti je sprememb več, saj se hitro opazi nov volanski obroč, vzet iz modela 3, oblikovno predrugačeni so merilniki, največ sprememb pa je na sredinski konzoli, na katere vrhu domuje informacijsko bogatejši potovalni računalnik, pri bogateje opremljenih pa tudi ekran barvne navigacijske naprave. Nekoliko nižje so na novo oblikovani zračniki, pod njimi pa stikala avdio- in klimatske naprave. Menjalnik sprememb ni doživel in je še vedno šeststopenjski ročni, prestavlja pa natančno, čeprav trdo.
Prostora je glede na nespremenjene mere enako kot prej, pomeni pa to 455-litrski osnovni prtljažnik z visokim nakladalnim robom. Sedeži so prav tako enaki kot prej, je pa usnje, če ga vozilo ima, za razred boljše kot pri predhodniku, vsaj tako trdijo pri Mazdi.
|
Naprednost pa mazda dokazuje tudi z AdBLue tehniko, ki jo do danes uporabljajo le pri Mercedes-Benzu (vsaj v Evropi). Za enako ceno kot prej pa dobite več opreme. © Miha Pečoler |
Glavna sprememba je dizel
Pri predhodniku je bilo vseskozi moč čutiti pomanjkanje dizelskega motorja, kar se je nedvomno poznalo tudi pri prodajnih številkah. Nekoliko pozno so na želje strank reagirali pri Mazdi in tem ponudili letos predstavljeni 2,2-litrski dizelski agregat z napredno zasnovo. Ta leti na piezzo vbrizgalke in sistem vbrizgavanja goriva po skupnem vodu tretje genereacije, ki tudi v tem velikostnem in cenovnem razredu še zdaleč ni stalnica. Motor razvije nekoliko manj moči kot v šestici, je pa res, da motro moč nabira zvezneje, kar pomeni nekoliko lagodnejšo vožnjo in zmernejše pospeške brez nadležne turbo luknje. Poraba v mešanem načinu vožnje se giblje okoli osmih litrov, kar je glede na podatek, da ima avto priključljivi štirikolesni pogon, dober rezultat. Tako motorizirani CX-7 doseže hitrost 200 km/h, stotico na merilniku pa prekrije v 11,3 sekunde. Poleg tega je na voljo kot rečeno, že znani 2,3-litrski DISI turbo bencvinar, ki razvije enako moč kot prej (191 kW), po novem pa tako kot dizel zadošča Euro5 normativom.
Več opreme za enako ceno
Opremskih paketov je zdaj dvakrat več, in sicer osnovo predstavlja paket emotion, ki za osnovno ceno 31.390 evrov (prva dva paketa sta na voljo izključno v kombinaciji z dizelskim motorjem) mizi prinese 18-palčna lita platišča, štirikolesni pogon, avtomatsko klimo, ESP, šest varnostnih blazin in zaves, avdio napravo s CD-MP3 predvajalnikom in stikali na volanu itd. Challenge je bogatejši še za tempomat, dodatno zatemnjena stekla od B-stebrička dalje, senzor za dež, ogrevana prednja sedeža, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, CD-MP3 izmenjevalnik ter alarmno napravo. Tega si lahko omislite za 33.190 evrov, če pa ima v imenu še navi potem to pomeni, da ima tudi navigacijsko napravo, cena pa v tem primeru znaša 33.890 Evrov. Revolution pa primakne še sistem za zagon vozila brez ključa, 19-palčna platišča, dodatne kromane obrobe na vozilu, dvojni izpušni cevi (2.3 DISI), ksenonska svetila, usnjeno notranjost in bose avdio sistem. Ceni za oba motorja s tem paketom opreme sta enaki, in sicer zanj zahtevajo 36.690 evrov. Luxury paket pa vsemu prej omenjenemu primakne še pomično stekleno strešno okno, električno poklopljiva vzvratna ogledala, satelitsko navigacijo ter sistem RVM. Zanj morate imeti na računu najmanj 38.590 evrov.
Uvoznik namerava do konca leta prodati 40 vozil, kar pomeni, da bo, če mu bo uspelo dosegel prodajo 80 vozil. Drugo leto so apetiti logično še nekoliko višji in znašajo 120 vozil, od tega uvoznik napoveduje da jih bo 90 odstotkov oprmeljenih z dizelskim motorjem.