Avto
10 ogledov

GT je najbolj razgrajaški R8

1/16
Žurnal24 main
R8 je športen, R8 V10 je še bolj športen, R8 GT pa je ... GT.

Audi je objavil fotografije in podatke najnovejše izvedenke superšportnika. Izdelan bo v omejeni seriji 333 primerkov, njegovi glavni posebnosti pa sta nižja masa in večja moč.

Z nekaterimi spremembami, kot je tanjše vetrobransko steklo, obsežna uporaba ogljikovih vlaken in še kaj, so inženirji maso znižali gram za gramom, tako da je vse skupaj zneslo 100 kilogramov oz. 1525 kilogramov. Obenem so V10 atmosfersko polnjenemu motorju moč povečali na 412 kW (560 KM), kar je 25 kW več od osnovne različice. Za 10 Nm (540 Nm) je več tudi navora.

Pospešek sedaj znaša 3,6 sekunde od 0 do 100 km/h, največja hitrost pa je povišana na 320 km/h, rdeči vrtljaji se pričnejo pri znamki 8.700. 13,7 litrov bencina naj bi bilo dovolj za 100 kilometrov poti.

Pogon je seveda štirikolesni in je speljan prek R tronic menjalnika, del paketa so keramične zavore na 19-palčnih platiščih (235/35 spredaj in 295/30 zadaj). Dodatno si lahko lastnik omisli dimenzije 305/30. LED prednji žarometi so standardni. Zadnji spojler je fiksen, nov pa je zadnji difuzor. Notranjost je odeta v alkantaro, na voljo bo v štirih barvah zunanjosti.

Znana je že tudi cena, v Nemčiji bo R8 GT na voljo za 193.000 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.