Avto
41 ogledov

i20 ob prenovi dobil varčnega dizla

Hyundai i20
1/10
Gregor Prebil
Hyundai je že drugič prenovil kompaktni model B razreda. i20 je v drugo dobil hišne linije, še več novosti je skritih pod drobovjem vozila, vozniki bodo imeli boljše občutke tudi pod prsti. Večja novost je nov dizelski agregat z nizkimi emisijami CO2.

Hyundai i20 je ob prihodu na trg leta 2009 zamenjal manj uglednega getza. Po milejši prenovi leta 2011 je zdaj od preostale hišne palete modelov dobil še veliko novih tehnologij, spremembe pa so opazne že na prvi pogled.

Nekaj centimetrov je pridobil tako zunaj, kot znotraj. Izrazitejša je šestkotna maska motorja, dobil je modna dnevna LED svetila, večje meglenke niso več okrogle.

Tehnološko naprednejši

Hyundai i20 | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Znotraj so novi materiali, ki se pod prsti čutijo bolje, nova, bolj sofisticirana je sredinska konzola, med tehnične pridobitve uvrščamo pametni ključ in zagon motorja s stikalom start/stop, trikratno utripanje smernih kazalcev ob enem dotiku, samodejno prižiganje luči, sistem prednastavitve hitrosti z omejevalnikom hitrosti, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, katere slika se projicira v vzvratnem ogledalu, … Novost je tudi trojno petletno jamstvo, ki ga prejšnji i20 ni imel.

Dizel izpuha 84 gramov CO2 na kilometer

Na izbiro so štirje pogonski agregati, dva bencinska in dva dizelska, ter trije menjalniki. Petstopenjski je na voljo le še v kombinaciji z vstopnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem (62,5 kW/85 KM), zmogljivejši 1,4-litrski bencinski agregat (74 kW/100 KM) je moč kombinirati s štiristopenjskim samodejnim menjalnikom.

Na dizelski strani sta na izbiro 1,4-litrski CDRi agregat s 66 kilovati moči (90 KM), povsem nov je 1,1-litrski motor s 55 kilovati moči (75 KM), ki v različici Blue Drive (opcija) v zrak v povprečju izpuha le 84 gramov CO2 na prevoženi kilometer, kar je v primerjavi z 1,4-litrski CRDi LP z 55 kilovati moči, ki ga zamenjuje, do 30 odstotkov manj. Oba dizla sta kombinirana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri Hyundaiju pa predvidevajo, da naj bi prav 1,1-litrski agregat nekoliko znižal dominantnost bencinskih motorjev pri prodaji.

Cene nad 10 tisočaki

Hyundai i20 | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Paketi opreme so trije, Life, Dynamic in Style, najbolj prodajan naj bi bil drugi paket opreme, ki za dodatnih 1.000 evrov v primerjavi z vstopnim paketom prinaša samodejno klimatsko napravo, upravljanje radia na volanskem obroču, LED dnevne luči , meglenke, električni in ogrevani zunanji ogledali, …

Cene za vstopni trivratni model z šibkejšim bencinskim motorjem se začnejo pri 10.490 evrih, najcenejši petvratnik (skoraj vsi prodani modeli pri nas so petvratni), je dražji za 500 evrov. Cene na dizelski strani (5 vrat) se začnejo pri 12.490 evrih.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.