Avto
4 ogledov

Impreza dobra kot staro vino

Impreza je vedno veljala za športno (kombi)limuzino, narejeno po okusu zelo pose Žurnal24 main
Nova impreza ostaja agilni športnik z zmogljivim štirikolesnim pogonom.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: videz, pogon, športne lastnosti in lega na cesti, oprema, zvok motorja.

Minusi: Prtljažnik, poraba, preveč plastična notranjost.

Impreza nove generacije ohranja izročilo predhodnika in znamke, kar pomeni klasično kombilimuzinsko zasnovo, bokser motor v nosu, med obema osema pa simetričen štirikolesni pogon z dodanim reduktorjem.

Viden in občuten napredek
Če smo lahko predhodnici očitali oblikovno zastarelost in predvsem pri boku in zadku tudi dolgočasnost, je novinka oblikovana veliko sodobneje in po meri evropskega kupca. Športna silhueta ostaja njen prepoznavni znak, dinamičnost pa je dobro vidna tako na prednjem koncu s kapljičastimi prednjimi svetili (s serijsko tehnologijo BI-ksenon) kot na zadnjem, kjer svetila uporabljajo LED-tehnologijo. Sicer gre za klasično kombilimuzino povsem spodobnih mer, saj je je v dolžino za 441 in v širino za 174 centimetrov.

Pri notranjosti je zgodba malo drugačna, saj je ta oblikovana veliko bolj zadržano in ne zmore slediti sodobni zunanjosti, še slabše pa se bo imprezi pisalo, ko bo na grbi že imela nekaj tržnih let. Obdelava notranjosti je sicer kakovostna, a še vedno preveč japonsko plastična, s premalo domišljije pri oblikovnih podrobnostih. Imprezi zamerimo malenkosti, kot sta neosvetljeni kozmetični ogledali, le pogojno funkcionalen sredinski naslon spredaj (na zadnji klopi ga ni) ter ne dovolj športno profilirana in premehko oblazinjena prednja sedeža. Impreza je sicer povsem spodobna, z dovolj prostora tudi za tiste višje rasti. Zadnja klop pri udobju in prostornosti zadovolji, kaj več žal ne zmore. Z opremskega stališa je prav tako pridobila, saj za svoj denar dobite zelo veliko.


Spredaj svetijo ksenonske luči, zadaj pa LED diode. © Boštjan Tacol

 
Zvesti bokser zasnovi
Manj presenečenj je v drobovju, saj je pod motornim pokrovom še vedno bokserski štirivaljnik, ki ljubi vrtljaje (in jih tudi potrebuje), razvaja pa z zvočno kuliso, ki ji med podobno velikimi bencinskimi brati ni para. Nizko težišče v povezavi s simetričnim štirikolesnim pogonom ter srednjo in zadnjo zaporo diferenciala prispeva k odlični legi na cesti. Terenec v pravem pomenu besede kljub reduktorju in 15-centimetrski oddaljenosti od tal prav tako ni, je pa vseeno zmožna prilesti marsikam. Volanski mehanizem je neposreden in informativen, zavore dobro odmerljive. Prestavna roica ima pet prestavnih razmerij, in če šesto še lahko pogrešimo, dolgih in nenatannih hodov ne moremo. Impreza ni popolna, ponuja pa zelo veliko in za njeno tržno uspešnost se ni bati.


Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.