Avto
15118 ogledov

Ljudje zaradi lastne šlamparije čakajo na odškodnino

Evropsko poročilo o prometni nezgodi Gregor Prebil
Stranke so si marsikdaj same krive, ker se škodni zahtevki za zavarovalnico časovno tako zavlečejo.

Zgodi se nezgoda, nastradala je pločevina. Lastnik poda zavarovalniški zahtevek skupaj z izpolnjenim evropskim poročilom in želi, da bi bila zadeva čimprej rešena. Pa ni.

Zavarovalnice opozarjajo, da veliko zahtevkov ni pravilno izpolnjenih, kar v primerih, ko ni bil narejen policijski zapisnik, precej oteži izpeljavo postopkov do konca. Napake pa lahko povzročijo neveljavnost dokumenta, opozarjajo pri Zavarovalnici Triglav.

Evropsko poročilo o prometni nezgodi Povzročitelj Avto Noče izpolniti evropskega poročila, mu res ne morem nič?

Šlamparije otežkočijo postopek

Tako imajo veliko primerov, ko podatki iz uradnih dokumentov niso pravilno prepisani - dvakrat preverite, ko prepisujete podatke o vozniškem in prometnem dovoljenju, št. šasije vozila, registrsko vozilo ...

Med pogostimi napakami udeleženih je nečitljiva pisava. Uporabite kemični svinčnik in pišite krepko, da bo tudi kopija čitljiva, opozarjajo zavarovalničarji.

Zelo pogosto udeleženci ne izpolnijo vseh zahtevanih rubrik, čeprav je to nujno. "Rubrik nikakor ne puščajte praznih. Če se ne nanašajo na vaš primer, jih raje označite kot: Ne pride v poštev.", je zapisano v nasvetu zavarovancem.

Vsekakor poskušajte zapisati čim več informacij, še posebej pri točki 14 - moje pripombe, kamor sodita tudi priznanje krivde in opis prometne nesreče. Še posebej pomembno je natančno opisati nesrečo, če ni bilo dogovora o krivdi. "Zapišite ga na posebnem listu in ga priložite poročilu," svetujejejo pri omenjeni zavarovalnici.

Evropsko poročilo o prometni nezgodi Avto Kako pravilno izpolniti Evropsko poročilo o nesreči

Številna evropska poročila ostajajo brez podpisov obeh udeležnih. Kot je zapisano na samem poročilu, podpis ne pomeni priznanja odgovornosti, temveč povzema dejstva, pomembna za hitrejšo rešitev škodnega primera. Brez podpisa pa evropsko poročilo ni veljavno. Nasvet zavarovalničarjev je, da poleg podpisa pripišete še številko kakšnega osebnega dokumenta, s čimer se izognete že videnim scenarijem, da so udeleženci kasneje zanikali svoj podpis.

Evropsko poročilo sicer po zakonu ni nujno, saj minimalnim kriterijem zadosti, da si udeleženca izmenjata podatke o sebi in vozilih. Je pa pot do odškodnine prek standardiziranega poročila veliko hitrejše.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 6
  • Bosko Boki 00:31 11.avgust 2018.

    A ni baje tako da ni potrebno klicati policije ce je ena stranka priznala krivdo? Cemu je namen clanka? 90% ljudi ki poklicejo policijo v primeru nastanka le materialne skode dobijo se kazen. Seveda samo eden ponavadi od dveh.

  • srecnii 22:06 08.avgust 2018.

    bed*arija, avto itak pelješ k cenilcu in on vse poslika, zadeva bi morala it skoz 1,2,3, ko pa zav.pobirajo pa hočejo takoj vse. Sam sem čakal 3 tedne od Triglava, pa sva s povzročiteljico vse super izpolnila še isti dan ...prikaži več j e bil avtov pri cenilcu. Ampak zaavrovalnica Triglav je komplicirala, ker mora še povzročiteljici poslat dopis, če se strinja s škodo....pa take neumnosti iz strani zaavrovalnic.-

  • alojzr 18:17 08.avgust 2018.

    Ob prometni nesreči so vsi udeleženci pod precejšnjim stresom. Od njih se pričakuje, da bodo 20 in več rubrik v kratkem času, ko je treba še razbitine umikati, izpolnili z mikro natančnostjo. Potem začno ta nesrečna poročila secirati zavarovalniški pravniki, ...prikaži več kjer seveda nikomur ni v interesu, da bi (pravočasno) izplačal odškodnine, ki so potem le drobec pričakovanega.