Avto
5 ogledov

Kar ustrelite me!

Sergio Marchionne EPA
Sergio Marchionne je na kratko opravil z vprašanji glede tega, kdaj bo narejen prvi električni ferrari ali celo takšen, ki bo sposoben avtonomne vožnje.

Šef koncerna FCA, pod katerega še vedno spada tudi športna znamka Ferrari, Sergio Marchionne je pred novinarji v Ženevi odgovorjal glede načrtov o prihodnosti, glede na to, da se množijo znamke, ki športnost tesno povezujejo z brezemisijskim pogonom. Najbolj očiten primer je Hrvat Mate Rimac in njegov concept_one, ki je nenadejano ukradel marsikateri soj luči velikim znamkam. 

Moral je dati radio na glas

A Sergio Marchionne je v svojem slogu opravil z idejo, da bi se na podobno pot zgolj električnega motorja usmerili tudi pri Ferrariju. "To je za Ferrari skorajda bogokletni koncept," je dejal Marchionne in omenil, kako se je oni dan peljal v tesli S. "To ni Ferrari," je bila prva misel, ki ga je obšla, ko je moral zvišati glasnost radia, da je zapolnil tišino v avtu. Po njegovem je eden bistvenih delov izkušnje pri vožnji ferrarija tudi zvok motorja z notranjim izgorevanjem. S tem je zavrnil možnost, da bi šli po poti Porscheja, ki je že napovedal več povsem električnih športnih modelov.

Prav tako Marchionne zavrača tehnologijo samodejne vožnje v takšnem avtu, kot je ferrari, saj da je to znamka, ki je narejena, da se jo vozi. "Prej me boste morali ustreliti," je dejal zbranim novinarjem veteran.

Marchionne je sicer lani zabeležil strm upad pri višini plače. Leta 2015 je tako prejel "komaj" 10 milijonov evrov plače z bonitetami vred. Od tega je bilo plače slabih štiri milijone evrov. 

Leta 2014 je Marchionne precej bolje služil, saj je prejel skupaj lepih 34 milijonov evrov. 

dezurni@zurnal24.si

 
Komentarjev 1