Ferrari 599 HY-KERS je pravi hibridni GT-avtomobil, ki izkorišča kinetično energijo zavornega sistema (KERS), ki smo jo imeli možnost videti na delu preteklo sezono v formuli 1. Ob manjši teži in manjšem izpustu škodljivih plinov tehnologija KERS modelu, kot je ferrari 599 GTB, zagotavlja 73 kW/100 KM več moči. Motor je sicer kombinacija V12-bencinskega agregata in elektromotorja s 73 kW/100 KM moči.
Ferrari 599 Hybrid ima litij-ionske baterije in sistem KERS (Kinetic Energy Recovery System), medtem ko skupna masa za sto kilogramov presega težo navadnega modela 599 GTB.
Prikaz delovanja tehnologije si oglejte v videu zgoraj, fotografije "zelenega" ferrarija, predstavljenega v Ženevi, pa si lahko ogledate s klikom na zavihek galerija zgoraj.
KERS – delovanje
Energija, ki se pri zaviranju spreminja v toploto in se ne izkorišča, se lahko spreminja v električno energijo in se shranjuje v akumulatorju. Druga in preprostejša možnost pa je, da se ta energija shrani v vztrajnik. Ta energija se nato vrne, ko voznik pritisne na gumb in za šest sekund dobi dodatno moč. Podobno je pri avtomobilih igračkah, ki ga potegneš nazaj, pri tem pa dobi pospešek.