Z njim se Renault priključuje širni karavani športno uporabnih vozil, med katerimi razen redkih izjem skoraj ne manjka noben večji avtomobilski proizvajalec. Ali so za večji tržni preboj prepozni, pa bo pokazal čas.
Koleos po klasifikaciji ni klasičen SUV, ampak prej croosover, ki tehniko povzema po Nissanovih terenskih vozilih. Med drugim nudi samosvojo zmes prostornosti in prilagodljivosti, sorodno tisti pri Renaultovih enoprostorcih, obenem pa zmore premagati tudi marsikateri slabše prevozen teren, seveda če je opremljen s štirikolesnim pogonom. Terensko naravnanost tako nakazuje že konkreten odmik od tal, ki v primeru bencinskega pogona znaša 206, pri dizelskih agregatih pa 188 milimetrov.
Nadalje lahko koleos premaga terene s 27-stopinjskim vstopnim in 31-stopinjskim izstopnim kotom. Koleos je dobavljiv v kombinaciji z dvo- in štirikolesnim pogonom, pri tem pa je vozniku na voljo priključljivi štirikolesni. V tem primeru krmilna enota samodejno prilagaja količino navora med prednjo in zadnjo osjo, v skrajnem primeru pa gre na zadnjo os do 50 odstotkov navora. Štirikolesni pogon so si izposodili pri X-trailu, kar nadalje pomeni, da lahko z dodatnim pomikom vrtljivega gumba pogon tudi zaklenemo v razmerju 50 : 50. Pri večjih terenskih podvigih pa sta vozniku (pri bolje opremljenih različicah) na voljo še funkciji HDC ali sistem nadzorovanega spusta in HSA-pomoč pri speljevanju v klanec. Proti doplačilu pa si lahko pri vseh različicah omislite še zaščito podvozja.
Domača notranjost
V notranjosti koleosa so vpeti različni stili oblikovanja, poznani iz večjih hišnih modelov,
ter nekateri elementi sorodni tistim pri Nissanovih terencih. Notranjost tako deluje zanimivo, a
vseeno dovolj samosvoje, čeprav porekla ne more skriti, niti ne vemo, zakaj bi ga. Notranjost je
zelo zračna in prostorna, veliko je odlagališč, materiali pa so kakovostni, enako lahko trdimo za
kvaliteto izdelave. Prostora je dovolj tako na prednji kot zadnji klopi, sedi se visoko, sedeži pa
so dovolj udobni. Peta vrata, ki odprejo prtljažnik, se odpirajo dvodelno, prtljažnik pa sprejme od
450 do 1380 litrov prtljage.
Pestre kombinacije
Motorno paleto sestavljajo nissanov 2.5-litrski bencinar s 126 kW ali 170 KM, poleg tega sta
na voljo še dva 2,0-litrska dizla z močjo 110 oziroma 127 kW (150 oziroma 175 KM), znana iz drugih
hišnih modelov. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, proti doplačilu si lahko omislite še
brezstopenjski CVT in šeststopenjsko avtomatiko Proactive 6. Opremski paketi so trije, in sicer
expression, dynamique in privilege. Osnovni paket že prinese avtomatsko, čeprav enopodročno
klimatsko napravo, 17-palčna platišča, kartico za vstop v vozilo, ABS- in EBD-sistema, šest
varnostnih blazin, radio s CD-MP3-predvajalnikom, ne prinese pa ESP-sistema, ki je serijski šele
pri najdražjem paketu opreme, kar si zasluži nekaj graje.
Drugi paket, ki je dobrih štiri in pol evrskih tisočakov dražji, primakne še samodejno ročno zavoro, tempomat, parkirna pomagala spredaj in zadaj, senzor za dež, volan in prestavno ročico, ki sta odeta v usnje, dvopodročno klimo in nekaj oblikovnih dodatkov na zunanjosti in notranjosti.
Privilege pa je bogatejši še za sisteme ESP, HDC in HSA, biksenonska prednja žarometa, samozatemnitveno vzvratno ogledalo in panoramsko strešno okno. Seznam doplačil je bolj skop, vsebuje pa usnjeno notranjost, navigacijo ter DVD-infotainment sistem, pri slabše opremljenih različicah pa lahko dokupite tudi ESP.
Prednaročila že sprejemajo
Cene se pričnejo pri 20.900 evrih, kolikor pri Renaultu zahtevajo za bencinskega koleosa z
dvokolesnim pogonom in opremo expression. Enako opremljen, a dizelsko gnani (110 kW) pa vas bo stal
22.400, za bolje opremljenega dynamique pa boste morali odšteti 27.000 evrov. Najcenejši s
štirikolesnim pogonom je bencinski z opremo dynamique, ki je lahko vaš za 27.400. Željo po dizlu
boste lahko zadostili z najmanj 28.900 evri, za najdražjega 127-kilovatnega privilege pa morate
imeti na računu najmanj 31.900 evrov. Plan prodaje za letošnje leto znaša 200 vozil, prednaročila
pa pri pooblaščenih Renaultovih trgovcih že sprejemajo. V salonih bo 15.
septembra.