Avto
92 ogledov

Laguna modre krvi

Renault laguna coupe Monaco GP
1/45
Blaž Krivec
Renault konkurentko audiju A5, laguno coupe, ponuja tudi v različici monaco GP, v posebni beli (pearlescente white) barvi. Prav tako z dvolitrskim dCi dizelskim agregatom (131 kW/178 KM) in ceno 33 tisočakov smo preizkusili na testu.

Renault laguno coupe monaco GP boste na zunaj spoznali po posebni beli barvi in črnih interlagos 18-palčnih platiščih (shadow black) ter črni strehi nad potniško kabino. Črna so tudi bočna ogledala z vgrajenimi smerniki. Posebnost predstavljajo tudi tri plakete 'Monaco GP', ena na maski hladilnika, dve pa na obeh bokih.

Črno-bela notranjost
Bela barva zunanjosti se v obliki okrasnih elementov preliva v notranjost in lepo razbija črnino usnja in alkantare na zelo dobrih sedežih ter ostalem oblazinjenju, ki so ga poživili z belimi šivi. Te najdemo tudi na volanu in sedežih, ki nosijo napis Monaco GP. Posebnost predstavlja vgradni 5,8-palčni zaslon Monaco GP startup, ki ima poleg avdiosistema tudi nalogo navigirati voznika in sopotnike ter je s priloženo kartografijo Evrope (doplačilo 120 evrov) del najnovejše generacije navigacijskih sistemov Carminat TomTom®. Za ljubitelje kakovostne glasbe so pri Renaultu vgradili zvočni sistem Bose z 10 zvočniki, ki stane dodatnih 840 evrov.

Renault laguna coupe Monaco GP | Avtor: Blaž Krivec Blaž Krivec
131 kilovatov povsem zadošča
Standardno pri različici monaco GP je prepoznavni znak Renaulta – štirikolesni volan 4Control, ki se je pri vožnji skozi ovinke in v obračanju v mestih še enkrat izkazal za zelo dobrega in uporabnega, še posebej, ker gre za večji avtomobil z zmogljivim dvolitrskim dCi turbodizelskim motorjem, ki tehta tono in pol. Volan je dobro odmerjen in odebeljen, všeč bo tudi tistim s športno žilico. Prav tako dobro odmerjen in z natančnimi hodi je šeststopenjski ročni menjalnik, ki pa je slabši od nemške konkurence, minus pa je tudi kovinska prestavna ročica. Kovina je ob mrzlih dneh ledena, poleti, ko je sonce vroče, pa se ob prijemu za ročico opečemo. Dvolitrski agregat je bogat s kilovati (131) in navorom, pozitivno pa je tudi to, da je uglajen in varčen, saj smo v povprečju porabili 6,4 litra dizelskega goriva na sto prevoženih kilometrov.

Zabava se začne pri vsaj 30 tisočakih
Takšna laguna coupe je dinamična in zabavna za vožnjo, hkrati pa je cenejša kot konkurenčni štirisedežni kupeji, kot so BMW serije 3, audi A5 in mercedes-benz razreda C. Za vložek 33.341 evrov kupec dobi veliko zabave na cesti, bogato opremo, je pa skoraj pogoj, da je samski, saj prostora v njej ni na pretek.

Podatki o vozilu: (Renault laguna coupe Monaco GP)
Motor: 1.994 cm3
Vrsta: štirivaljni turbodizelski
Moč: 131 kW (178 KM)/ pri 3.750 vrtljajih na minuto
Navor: 400 Nm/ med 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,4 litra/100 km (mešani cikel - test) 172 gramov CO2
Zmogljivosti: 218 km/h, 8,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.643x1.810x 1.4000, medosna razdalja 2.693, prtljažnik (v litrih): 423-873
Cena: 30.360/33.341 EUR (osnovni/testni)

Komentarjev 1