Avto
6 ogledov

Limuzinski i40 dinamiko dobil v kri

Hyundai i40 sedan
1/14
Andrej Leban
Če se bodo napovedi uresničile, limuzinski i40 še zdaleč ne bo le statist, temveč bo zaradi oblike in vsebine prepričal enako število kupcev, kot že dokaj uveljavljeni karavan.

Pri Hyundaiju so šli s predstavitvijo zastavonoše iz D segmenta v obratni smeri. Najprej so predstavili karavana, šele nato limuzinskega i40. Pri nas je slednji od karavana cenejši za okroglih tisoč evrov, še vedno pa se želi dovolj ločiti od manjše elantre, ki se je tudi pri nas že dodobra prijela.

S 4,74 metra je limuzina tri centimetre krajša od karavana. Spredaj praktično ni sprememb, se pa zato streha proti zadku sloči v modnem loku, kar daje avtomobilu videz velikega in dinamičnega kupeja. Tudi zadek ni nič kaj zadržano zasnovan, luči pa ne skrivajo sorodstvene vezi s karavanom.

Znotraj po zagotovilih proizvajalca ostaja limuzina ena najprostornejših v svojem razredu, prtljažnika je za 505 litrov. Vidi se, da je bil i40 zasnovan v Evropi, saj je notranjost ukrojena po meri evropskih kupcev. Začetni nivo opreme comfort prinaša med drugim kolenski varnostni meh, električno zavoro z asistenco za speljevanje, alarm, usnjeno prestavno ročico in volan, ki je progresiven, avtomatsko klimatsko napravo, dnevna LED svetila …

Hyundai i40 sedan | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Od 2.500 do tri tisoč (odvisno od motorja) evrov vreden preskok v opremo style doda dvoobmočno klimatsko napravo, električni sedež, tempomat, kamero za vzvratno vožnjo in parkirne senzorje, 17-palčna platišča … Premium paket pa vsebuje že ksenonske žaromete, sistem za nenadzorovano menjavo voznega pasu, aktivnega parkirnega asistenta, usnjene in z infrardečimi žarki ogrevane sedeže, ogrevan je tudi volan … Skupno je lahko v avtomobilu tudi do devet zračnih blazin. Dodatne opreme je na seznamu še kar nekaj.

Štirje motorji, dizla le 1,7-litrska

Pri motorjih novosti ni, 1,6-litrski bencinar ima na zalogi 99 kW (135 KM). Začetna cena zanj je 18.990 evrov, kar je glede na popravek cene navzdol za karavana okroglih tisoč evrov ceneje. Za vsak slučaj je na voljo 1.100 evrov dražji dvolitraš s 130 kW (177 KM), večino kupcev pa bo verjetno posegla po dizlu s prostornino 1,7 litra v različici s 85 kW (115 KM) ali 100 kW (136 KM). Cena prvega se začne pri 19.990, močnejšega pa pri 21.190 evrih. Za oba šibkejša motorja je na voljo stop&start sistem, ki stane 400 evrov. Na seznamu je tudi šeststopenjska avtomatika s prestavnimi ročicami ob volanu, ki se je ob krajši testni vožnji dobro odrezala.

Skupno naj bi letos v zaostrenih razmerah na slovenskem trgu kupce dobilo do 75 limuzin oziroma polovica vseh prodanih i40. Po zagotovilih uradnega zastopnika se ne bojijo kanibalizma z manjšo in pet tisoč evrov cenejšo elantro, saj je limuzinski i40 njeno logično nadaljevanje in ima povsem drugačen segment kupcev. Pri tem v veliki meri računajo na poslovne uporabnike, ki naj bi bilo pisano na kožo petletno jamstvo brez omejitve kilometrov, pet let asistence na cesti in pet let brezplačnih pregledov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.