Najmanjši Fiatov dostavnik združuje zmožnost prevažanja večjih kosov tovora z okretnostjo in agilnostjo v mestnem prometu. Fiorino se od svojih francoskih bratov loči le po malenkostno spremenjeni motorni maski in seveda velikem tovarniškem logotipu na nosu. Testnik je bil odet v nekonvencionalno oranžno barvo, zaradi česar je bil v mestu dobro viden in opažen. Ne glede na namembnost fiorino ostaja blizu osebnim avtomobilom tako glede višine karoserije kot naklona prednjega vetrobranskega stekla, zaradi česar preglednost ne trpi toliko.
Vseeno pa je preglednost vstran in nazaj zaradi odsotnosti stekel v drugi vrsti in zadku močno
okrnjena in zahteva navajanje, vendar so pri Fiatu ta problem z vgrajenimi parkirnimi pomagali, ki
so pri paketu opreme elegant del serijske opreme, dobro rešili. Pomislek ali bolje rečeno grajo pa
si fiorino zasluži zato, ker ob prestavitvi prestavne ročice ob parkirnih pomagalih začne delovati
tudi opozorilnik za vzvratno vožnjo, ki je obvezen za dostavnike. Tako ste ob vožnji "v rikverc"
priča motečemu piskanju, kjer pomoč vsakega od pomagal kar stežka ločite.
Fiorino v dolžino meri vsega 3,86 metra, ob 1,72-metrski višini in le centimeter manjši
širini pa to pomeni 2,5 kubičnega metra velik tovorni prostor, ki ga razmejuje predelna mreža. Ta
skrbi, da tovor ostane tam, kjer mora biti, in ne vdre v prostor, namenjen potnikom. Če mrežo tudi
delno podrete in enako storite s sopotnikovim sedežem, pa prostor naraste na 2,8 kubičnega metra,
še pomembneje kot to pa je, da nakladalna dolžina naraste na poltretji meter. V duhu dostavnikov so
oblikovana tudi zadnja dvokrilna vrata, ki se odpirajo do kota 180 stopinj, na boku pa jim družbo
delajo še ena drsna vrata.
O obliki ne gre preveč razpredati, saj ta nikoli ni bila glavno vodilo oblikovalcev, kajti
vedno je bila podrejena funkcionalnosti. V primeru nema pa kljub teku lahko govorimo o oblikovni
skladnosti, sorodni tisti pri osebnih avtomobilih, enako pa velja za voznikov delovni ali kar
celoten potniški prostor. Sedi se za odtenek višje, volanski obroč pa je kljub temu postavljen
dovolj pokončno, da nimate občutka, da vozite dostavnik. Sredinska konzola je prav tako na ravni
manjših osebnih fiatov, to pa pomeni velika stikala (v primeru testnika) klimatske naprave, ki so
pozicionirana malce prenizko, saj jih prekriva prestavna ročica povprečnega petstopenjskega
menjalnika. So pa stikala avdionaprave razporejena dovolj logično.
CD-enota prepozna tudi datoteke MP3, po kakovosti zvoka pa avdionaprava kaj več kot zgolj
povprečna ni. Merilniki in stikala so znani že iz grande punta, oblazinjenje sedežev pa ni zgolj
osnovno. Bočnega oprijema sedežev ne gre niti pričakovati. S stališča varnostne opreme je opremljen
le z dvema čelnima varnostnima blazinama, najde se tudi kakšna kratica v obliki ABS- in
EBD-sistemov.
Motor, ki je poganjal testnik, je med trojčki lasten samo vozilom s Fiatovim logotipom na
nosu, iz 1,3 litra gibne prostornine pa iztisne za mestno in primestno namembnost zadostnih 55
kilovatov in 190 Nm navora. Zanimivo pri tem je, da je motor v nemu in beeperju za deciliter večji
in proizvede pet kilovatov manj.
To je mogoče občutiti v praksi, saj je fiorino bolj poskočen in agilen, motor pa se zdi kot pisan na kožo. Moči zlepa ne zmanjka, le ob polnih obremenitvah je treba motor malce vrteti v vrtljaje, kjer hitro postane glasen, še višje tudi rahlo moteč.
Podvozje je naravnano zelo trdo, tako da ob manjši naloženosti na slabše trasiranih cestah (ki
jih pri nas ne manjka) neudobno poskakuje. Res je, da mora fiorino prenesti 535 kilogramov tovora,
vendar pa bi nekoliko mehkejše vzmetenje pripomoglo k večjemu voznemu udobju. Zavore nalogo dobro
opravljajo.
Proizvajalec obljublja porabo 4,5 litra plinskega olja na 100 kilometrov, mi smo na testu
porabili okrogel liter več. Cenovno prav tako ostaja zmeren, saj boste za več kot solidno opremljen
in motoriziran mini dostavnik odšteli 12.430 evrov, cena testnega vozila je bila sicer odtenek
višja in se je ustavila pri 14.253 evrih. Pogled na "hišno" konkurenco pa pokaže, da je cenovno
povsem primerljiv z ostalima bratoma.