Avto
3 ogledov

Mali i10 za mestno vijuganje

i10 naj bi letos zapeljal 250 slovenskih kupcev. Žurnal24 main
Pri Hyundaiju nadaljujejo preimenovanje modelne palete, saj so po i30 zdaj predstavili še najmanjšega v družini in mu logično nadeli ime i10.

Malček je nadomestil rahlo zastarelega atosa. Novinec se ponaša z modernejšo obliko, ki je narejena tako, da omogoča kar najboljšo izrabo notranjega prostora, hkrati pa je dovolj dinamičen in privlačen na pogled. Njegovi atributi so velike steklene površine, proti zadku dvigajoča se bočna silhueta, na zadku pa prevladujejo velika svetlobna telesa iz enega kosa.

Preprosto in učinkovito
V notranjosti je čutiti željo po čim boljši izrabi prostora in čim večji prilagodljivosti, saj gre ne nazadnje za mestni avtomobil. Zaradi široko odpirajočih se štirih bočnih vrat je vstop v vozilo lahek, peta vrata pa se odpirajo dovolj visoko in tvorijo zadostno odprtino. Prtljažnik je v osnovi 225-litrski, ob pomoči tretjinsko deljive sedežne klopi pa ga je mogoče dodatno povečevati.

Voznikov delovni prostor je oblikovan preprosto in je pregleden, merilniki pa lahko berljivi in dovolj pregledni. Na sredinski konzoli so svoj prostor našla stikala klimatskega sistema in avdionaprave, predvsem zadnjo pa odlikujejo preprostost uporabe, in sicer zahvaljujoč velikim stikalom, ki jih najdemo tudi med vožnjo. Ročica menjalnika je nameščena enoprostorsko visoko.


Trije motorji, tri opreme
Na voljo sta dva menjalnika, in sicer petstopenjski ročni ter za doplačilo še štiristopenjski samodejni. Motorno paleto novega najmanjšega hyundaija sestavljajo dva bencinska in en dizelski agregat. Osnovni 1,1-litrski bencinar zmore največjo moč 49 kW ali 66 KM, močnejši 1,2-litrski bencinar, ki pride pozneje, pa bo zmogel 55 kW ali 75 KM. Dizelski agregat velikosti 1,1 litra zmore enako moč kot večji bencinski brat (ob znatno višjem 153-Nm navoru), a se ponaša z znatno nižjo porabo, ki v povprečju znaša le 4,3 litra plinskega olja, na prevožen kilometer pa v ozračje izpusti le 114 gramov ogljikovega dioksida.


Opremski paketi so trije: life, comfort in style, že v osnovi pa dobite sistema ABS in EBD, zračno blazino za voznika, klimatsko napravo, električno pomična stekla spredaj, centralno zaklepanje, servovolan in radio s CD – MP3-enoto. Comfort primakne še drugo čelno varnostno blazino, daljinsko zaklepanje, alarmno napravo in meglenke. Najdražji paket opreme poleg vsega naštetega vsebuje še bočni zračni blazini, električno pomična ogledala in stekla zadaj ter potovalni računalnik.

Seznam dodatne opreme je prav tako bogatejši, kot smo bili doslej vajeni pri Hyundaiju, in vsebuje električno vodeno strešno okno, usnjeni volan in prestavno ročico ter sistem za vstop v vozilo brez ključa, parkirne senzorje zadaj, sistem ESP in navigacijo garmin.


Cena za i10 z osnovnim paketom opreme in najšibkejšim motorjem znaša 8490 evrov, enako motorizirani comfort je lahko vaš že za 8990 evrov. Dizelsko gnani comfort je  1500 evrov dražji, cena za najbolje opremljenega i10 style z bencinskim motorjem pa je 9490 evrov. Cena za samodejni menjalnik je 990 evrov, sistem ESP cenijo na 480 evrov. Uvoznik načrtuje, da se bo letos za novi i10 odločilo 250 kupcev.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.