To so že pred uradno predstavitvijo napovedali pri Renaultu, saj pri novincu niso želeli biti
toliko drastični z obliko, kot so bili pri méganu druge generacije.
Petvratna berlina je tako namenjena mladim parom, ki razmišljajo o družini, kot tudi takšnim,
ki družino že imajo. Ciljna klientela coupéja je še nekaj let mlajša, predvsem pa naj bi šlo za
aktivne, uspešne posameznike, ki so vseskozi v gibanju. Karoserija meri v dolžino 4,3 metra,
medosna razdalja znaša 2,64 metra, koloteka pa sta v primerjavi s predhodnikom za 28 oziroma 33
milimetrov širša. Prtljažnik v izmeri 344 litrov je povečljiv na največ 991 litrov. Pod dvojnim
dnom pa je še dodaten 33-litrski predal.
Motorno paleto za zdaj sestavlja sedem motorjev z razponom moči od 63 pa do 132 kilovatov.
Bencinske barve zastopata 1,6-litrski motor s 74 kilovati in dvolitrski, ki razvije 132 kilovatov.
Na dizelski strani je izbire več, in sicer so na voljo štirje 1,5-litrski Dci agregati s 63, 66, 78
oziroma 81 kilovati največje moči ter 1,9-litrski s 96 kilovati, ki je po želji kupca lahko
opremljen s filtrom trdih delcev (enako velja za 66- in 81-kilovatna 1,5 dCi motorja). Spomladi
pridejo še trije agregati, in sicer 1,4 TCe in dva močnejša dizla s prostornino dveh litrov.
Menjalnika sta za zdaj dva in sicer pet- in šestostopenjski ročni, pet stopenj prenosa ima
menjalnik le v povezavi z najšibkejšim bencinarjem in dvema najšibkejšima na dizelski strani.
Pozneje pride še samodejni menjalnik, ki pa bo sprva rezerviran za 110-kilovatni 2,0 dCi motor.
Opremski paketi so štirje, in sicer autentique, expresion, dynamique ter privilège. Treba pa
je povedati, da vsi opremski niso na voljo pri vseh različicah. Osnovni paket pa že prinaša
klimatsko napravo, ABS- in EBD-sistema, šest zračnih varnostnih blazin (tudi zavesi za obe sedežni
vrsti), centralno zaklepanje z daljinskim upravljanjem preko kartice, potovalni računalnik,
funkcija svetil "follow me home", radio CD MP3 z upravljalnikom ob volanu. Expression je bogatejši
za meglenke, senzor za dež, dvoobmočno samodejno klimatsko napravo in sredinski naslon za roko
spredaj ter pri coupéju za 16-palčna lita platišča in športno podvozje. Dynamique primakne še
nadzor stabilnosti vozila – ESC, regulator in omejevalnik hitrosti, volanski obroč in prestavno
ročica v usnju, sistem prostoročnega telefoniranja bluetooth, 16-palčna platišča iz lahke litine
(pri coupéju so ta 17-palčna). Najbogatejši paket opreme pa nosi ime privilège in dodatno pomeni
električno poklopljiva ogledala, samodejno ročno zavoro, kartico renault za prostoročno
upravljanje, notranje ogledalo s funkcijo samozatemnitve, pomoč pri parkiranju zadaj, naslon za
roke zadaj ter 16- ali 17-palčna lita platišča SPIRALE. Če stranki tudi to ni dovolj, pa si lahko s
seznama doplačil omisli še navigacijski sistem carminat bluetooth DVD ter avdiosistem znamke
Arkamys s še bolj kakovostnim 3D-zvokom.
Cene pri berlini se začnejo pri 13.900 za različico autentique 1,6 16v 100, končajo pa se pri
23.090 evrih, kolikor stane različica 2.0 dCi 150 privilège. Coupé različica je lahko vaša za
najmanj 15.590 evrov, kolikor stane 1,6 16v expression, najdražja pa je 2,0 dCi 160 dynamique, ki
jo cenijo na 21.990 evrov. Če vzamemo primerljiv paket opreme in motor, lahko razberemo, da je
coupé za 500 evrov dražji od berline. Prvi primerki pridejo k nam konec decembra ali na začetku
januarja, ko bodo prve stranke prevzele svoja vozila. Uvoznik načrtuje, da bo prihodnje leto teh
med tri in štiri tisoč, kar je glede na razmere kar optimističen podatek.
1
ogledov
Mégane tretjič, še bolj gane
1/26
Če je predhodnik novega mégana zaradi oblikovne drugačnosti ob predstavitvi buril duhove v javnosti, je novinec oblikovan skladneje, bolj brezčasno.