Avto > Mehanik leta
149 ogledov

Kaj veseli slovenske mehanike?

Matej Zajc Anže Petkovšek
V sredo smo objavili predstavitev prvih petih finalistov v tekmovanju za Mehanika leta. Danes objavljamo še preostalih pet.

Kdo bo prejel laskavi naziv Mehanik leta, ki ga letos prvič skupaj izbirata spletna stran zurnal24.si in specializirana revija Mehanik in voznik, bo znano danes zvečer. V petek bomo objavili reportažo z dogodka.


Predstavljamo vam preostalih pet finalistov v tekmi za Mehanika leta.

Demis Ornik

Zaposlen je v podjetju Volvo truck center Maribor. Kot serviser raznih osebnih vozil delo opravlja že 18 let, drugo leto pa opravlja tudi servise na tovornih vozilih Volvo in Renault. Specializiran je za osebna vozila znamke Mitsubishi. Usposablja se za tovorni program na znamkah Volvo in Renault. Izobraževal se je na SKSMŠ – smer vzdrževalec vozil in voznih sredstev. Strokovna izobraževanja vključuje štirikratno šolanje na osebnih vozilih Mitsubishi v Frankfurtu . Nato nadaljevanje šolanja v podjetju AC Konim Ljubljana. Izobraževanje v Kopru na vozilih znamke Citroen (mehanik ekspert), ter razni seminarji o servisih vozil. Poklic mu je všeč zaradi raznolikosti del na vozilih in vseh novitet ter nenehnega razvoja v avtomobilizmu.

Matjaž Macuh

Že več kot 14 let je zaposlen pri podjetju A2S d.o.o. Podjetje  nudi celovita mehanska ter kleparska popravila vozil znamk Audi in Volkswagen. Njegova področja so diagnostika na vozilih ter električna popravila. Znanje je pridobil v podjetju A2S, dodatna izobraževanja pa opravil pri uvozniku Porsche Slovenija. Poklic opravlja zaradi veselja do popravil vozil. Najbolj ga zanimajo nove tehnologije, ki jih vgrajujejo v vozila in tudi, kot tudi to, kako se jih popravlja.

Roman Grilj

Zaposlen je v Toyotinem servisu AC Lovše Kranj. Servis je specializiran za vozila znamke Toyota. Pokrivamo celotno ponudbo prodajo, servis, rezervne dele, kleparska in ličarska popravila. Pet let je bil zaposlen kot serviser tovornih vozil Man in Mercedes, letos pa teče enajsto leto odkar je zaposlen na Toyotinem servisu. Zaposlen je kot vodja servisa, zadolžen je za diagnostiko vozil in tehnično pomoč mehanikom. Izobrazbo je pridobil na srednji šoli Domžale kjer je opravil smer strojni tehnik, nadaljnja znanja pa pridobival na tehničnih izobraževanjih Toyote. Poklic mu je všeč, ker ni rutinski. Nikoli ne zmanjka snovi za učenje in nadgrajevanje že znanega.

Zmago Drobnič

Zaposlen je v ASPC Drobnič d.o.o, ki je pooblaščeni prodajalec in serviser vozil Ford, delajo pa tudi raznovrstne predelave v vozilih. Kot serviser dela že 35let. Specializiran je za servisiranje in popravilo osebnih in dostavnih vozil. Izobraževal se je v PKAŠ Koper, Transavto Postojna, pri Citroenu za popravila policijskih vozil (13 let serviser vozil na policiji v Postojni), na Fordu (Summit Motors), kjer je dosegel Masters stopnjo (najvišja stopnja v tem programu). Ta poklic mu je všeč zato, ker prinaša vsako leto veliko novosti. Veseli ga delo z avtomobili ter vse ostalo na področju avtomobilizma.

Jože Razpotnik

Zaposlen je pri podjetju Porsche Inter Auto d.o.o., ki se ukvarja s prodajo in servisiranjem znamk Porsche, Audi , VW, Škoda in Seat. Kot serviser je zaposlen že 30 let. Poleg vseh mehaničnih popravil je specializiran kot diagnostik in za končno kontrolo v servisu. Zaključil je srednjo avtomehanično šolo. V podjetju, kjer je zaposlen redno obiskuje izobraževanja  namenjena izpopolnjevanju in spoznavanju  novosti ter novih tehnik v avtomehanični stroki. Poklic avtomehanik mu je všeč, ker se redno srečuje z vedno novimi izzivi in živi z razvojem tehnike.

Komentarjev 2
  • 4krogci 13:35 20.november 2014.

    Dokler bom komaj zbral dnar za avto ga tudi pokažem ne mehanikom!! Da se mi bo v umazani obleki rinil v avto, priklopu avto na racunalnik in racunalnik dal na pleh,.. da ne omenjajmo sposobnosti mehanikov,... In za take slamparije ...prikaži veče da jim bom plačeval al kaj?? Olje je pri vsakem avtu z lahkoto za zamenjat in če to delas redno tko kot treba in ne ravnas z avtom kot da se trudis da ti odpove sodelovanje, potem bo avto delal leta in leta! Oz. sigurno dlje kot pa če bi vozil menjat olje na servis!

  • lazer999 11:24 20.november 2014.

    in kwa pol?

Sorodne novice