Leapmotor, znamka, ki se je evropsko celino odločila osvojiti s pomočjo skupine Stellantis, ki na Slovaškem tudi izdeluje njegove avtomobile za evropski trg, je jesensko avtomobilsko prireditev v bavarski prestolnici izkoristila za globalno predstavitev nove kombilimuzine spodnjega srednjega razreda B05.
Pri Lepamotorju pravijo, da bo B05, kombilimuzina športnega videza, ki se uvršča v segment C, všeč predvsem novim generacijam urbanih "trendsetterjev". Po njihovem mnenju ni le premišljeno električno vozilo, ampak tudi drzni izraz ambicij po zmogljivostih in vrhunskih inovacijah.
Dodajajo, da so leapmotor B05 zasnovali z mislijo na štiri nosilne stebre. To so drzna oblikovna zasnova, agilna vodljivost, vrhunska inteligenca in visoka kakovost. Izstopa predvsem mišičasta silhueta, na katero je vplival oblikovni jezik "Tech-Nature Aestethics", v katerega so združili čiste oblikovne linije z močnim značajem ter ustvarili slog, ki je hkrati futurističen in uporaben.
V praksi gre za kombilimuzino z dolžino 4,43, širino 1,88 in višino 1,52 metra ter medosno razdaljo 2,735 metra. Med tehničnimi posebnostmi proizvajalec izpostavlja še vrata brez okvirjev za stekla ter ramensko širino 1,88 metra, ki naj bi bila med najbolj radodarnimi v segmentu.
To je za zdaj tudi vse, kar so uradno povedali o konkretnih lastnostih nove kombilimuzine. Ta bo tehnično sicer sorodna s križancem leapmotor B10, ki je v Münchnu doživel evropsko prodajno premiero. Avtomobil, ki je v Sloveniji že mogoče naročiti za najmanj 30.990 evrov, je v osnovi opremljen s 160 kilovatnim motorjem, ki se napaja iz baterij s kapaciteto 56 ali 67 kilovatnih ur. Vendar so to le domneve in kaj leapmotor B05 zares ponuja , bomo videli ob njegovi uvrstitvi na evropski avtomobilski trg.