Avto > Na Štrom
12403 ogledov

Z električnim so prevozili 941 km, vendar ...

Volkswagen ID 7 rekordni doseg
1/2
Volkswagen
Volkswagen ID.7 v izvedbi pro S je avto, ki ga lahko kupite tudi pri nas. Nedavno so z njim prevozili 941 kilometrov z enim polnjenjem. Obstaja pa majhen kavelj - potreboval je več kot dva dni.

Volkswagen je objavil, da je s povsem serijskim električnim modelom podrl rekord pri svojih avtih v vožnji z enim polnjenjem baterije in s tem postavil nov mejnik v učinkovitosti električnih vozil. 

Model ID.7 pro S je z eno samo polnitvijo baterije (86 kWh neto) prevozil 941 kilometrov, kar je 232 kilometrov oziroma 32,7 odstotka več od deklariranega dosega po WLTP standardu. Ta znaša 709 kilometrov.

Med vožnjo, izvedeno lanskega decembra, je bil povprečna poraba avta 9,2 kWh na 100 kilometrov – številka, ki v ekvivalentu dizelskega goriva glede na izračune Volkswagnovih inženirjev pomeni manj kot 1 liter na 100 kilometrov.

Potovalni računalnik je beležil, da je bil avto neprestano v gibanju več kot 33 ur, glede na uro na fotografiji mu je energije zmanjkalo šele sredi noči tretji dan po začetku testa.

Volkswagen ID 7 rekordni doseg | Avtor: Volkswagen Volkswagen

Obstaja pa nekaj pomembnih okoliščin, zakaj bo navaden lastnik takšnega avta le zelo težko ponovil dosežek. Test je potekal na Volkswagnovi znameniti testni progi Nardò v južni Italiji. Gre za 12,5-kilometra dolg krog, namenjen testiranju najhitrejših avtomobilov pod soncem. Njen nagib omogoča, da lahko voznik pelje naravnost brez vsakršnega premikanja volana celo s hitrostjo 240 km/h. 

A ID.7 na njej ni prav nič hitel, vožnja je potekala z nizkimi hitrostmi, povprečje je bilo 29 km/h. To naj bi simuliralo mestno vožnjo v času prometnih konic. Temperatura zraka se je gibala med 5 in 15 stopinjami Celzija.

Z doseženim rekordom je želel Volkswagen dokazati, da električna vozila postajajo vse bolj konkurenčna in praktična izbira za vsakdanjo uporabo. Vsaj v mestu ali na okrogli pisti.

Tudi v običajnih okoliščinah zmogljivosti kar zavidljive

ID.7 pro S je sicer zasnovan predvsem kot potovalnik, s čimer cilja na družine, poslovne uporabnike in voznike na dolgih poteh. 

Model ID.7 Pro S ima dobro aerodinamiko z nizkim količnikom zračnega upora (Cd 0,23) in visokoučinkovit pogonski sistem APP550. Motor na zadnji osi razvije 210 kW (286 KM) in največji navor 545 Nm, kar zagotavlja pospešek od 0 do 100 km/h v 6,6 sekundah.

Z zmogljivostjo polnjenja do 200 kW DC baterija v 10 minutah omogoča dodatnih 244 kilometrov vožnje. Polnjenje od 10 do 80 odstotkov traja 26 minut.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 21
  • Avatar krucefix123
    krucefix123 12:50 20.januar 2025.

    še z ogrevanjem je problem,ti meče varovalko,pa si boš še to navlekel,drugo ko bo dostopen navadnemu delavcu brez da črevo vleče čez mesec da preživi in prevozi toliko bo za razmislit,morda čez 50 let

  • Avatar Zoran
    StarMačk 12:26 20.januar 2025.

    Kitajski proizvajalec Leapmotor, last nizozemske skupine STELLANTIS, med ostalimi lastnik prestižnih znamk Ferrari in Maserati, ima za skorajšnji prihod na britanski trg pripravljen model električnega avtomobila s podaljšanim dosegom z imenom C10 REEV. Proizvajalec obljublja okoli 1000 km v realnih ...prikaži več pogojih, kar je ekvivalent dizlom!? C10 REEV poganja izključno električni motor s 213 KM in 28,4 kWh baterijo, ki jo polni 1,5l bencinski motor z emisijo komaj 10 g/km CO2!? Kaj prinese praksa pa???

  • Avatar Zoran
    StarMačk 11:23 20.januar 2025.

    "Med vožnjo, izvedeno lanskega decembra, je bil povprečna poraba avta 9,2 kWh na 100 kilometrov – številka, ki v ekvivalentu dizelskega goriva glede na izračune Volkswagnovih inženirjev pomeni manj kot 1 liter na 100 kilometrov." Pogon na elektriko bo primerljiv ...prikaži več s porabo pogona na dizel šele ko in če bo strokovnjakom uspelo porabo električnih pogonskih agregatov stabilizirati tam med 6 in 7 kWh na 100 kilometrov, torej jih čaka še kar nekaj dela...