Še vedno pričakujem odgovor iz prejšnih člankov. Prvič upoštevaj kupno silo slovenca z minimalno plačo, kar pomeni kaj si slovenc sploh lahko privošči, drugič napiši koliko košta polnjenje baterije na polnilnici ker si večina slovencev ne more privoščiti tega luxuza… ...prikaži več ker pač živijo v blokih, in tretjič koliko dejansko lahko prevozi z enim polnjenjem. Takšno bluzenje koliko prevozi s hitrostjo 30kmh je brez veze..
Pri polnjenju na polnilnici je potem cena vožnje le malo cenejša od vožnje dizla. Ni pa to seveda avto za ljudi na minimalni plači - kateri nov avto pa je? Stane podobno kot Passat, je od njega večji in udobnejši,… ...prikaži več realni avtocestni doseg pa je poleti okoli 500km in pozimi okoli 400km, po mestu in regionalkah pa kakšnih 20% več. Osebno z verzijo z manjšo baterijo lani brez problema prevozil relacijo do Pariza in nazaj z 20-30min postanki za polnjenje (ter WC, kavico, malico) vsake 4h/400km.
"Med vožnjo, izvedeno lanskega decembra, je bil povprečna poraba avta 9,2 kWh na 100 kilometrov – številka, ki v ekvivalentu dizelskega goriva glede na izračune Volkswagnovih inženirjev pomeni manj kot 1 liter na 100 kilometrov." Pogon na elektriko bo primerljiv… ...prikaži več s porabo pogona na dizel šele ko in če bo strokovnjakom uspelo porabo električnih pogonskih agregatov stabilizirati tam med 6 in 7 kWh na 100 kilometrov, torej jih čaka še kar nekaj dela...
Kitajski proizvajalec Leapmotor, last nizozemske skupine STELLANTIS, med ostalimi lastnik prestižnih znamk Ferrari in Maserati, ima za skorajšnji prihod na britanski trg pripravljen model električnega avtomobila s podaljšanim dosegom z imenom C10 REEV. Proizvajalec obljublja okoli 1000 km v realnih… ...prikaži več pogojih, kar je ekvivalent dizlom!? C10 REEV poganja izključno električni motor s 213 KM in 28,4 kWh baterijo, ki jo polni 1,5l bencinski motor z emisijo komaj 10 g/km CO2!? Kaj prinese praksa pa???
še z ogrevanjem je problem,ti meče varovalko,pa si boš še to navlekel,drugo ko bo dostopen navadnemu delavcu brez da črevo vleče čez mesec da preživi in prevozi toliko bo za razmislit,morda čez 50 let
Da, to je razlog da električna vozila delajo zastoje na avtocesti. Če želijo kam priti, morajo voziti počasi in brez drugih vklopljenih porabnikov elektrike. Lep dokaz, ta vozila so samo za na zaprte kroge.
Spet članek, ki nima zveze z ničemer. Lastniki električnih avtomobilov ne iščemo dometa 1000km - temveč iščemo cenovno ugodno varianto, ki malo porabi in ima dometa 300km, kolikor je max dnevna poraba slehernega slovenca. Za 1x na dopust malce dlje,… ...prikaži več se ne splača kupiti avto, ki ima 1000km dosega. Poleg tega ima ta avto 2650kg??? Halo???
Seveda govroim zase - sem lastnik električneg avta že 5 let. In trenutno kupujem novega in poudarek je na ekonomičnosti in nič drugega. V petih letih nisem bil v situaciji, da bi rabil dometa več kot 300km - za te… ...prikaži več namene imamo v gospodinjstvu drugi avto.
nečak zdaj vozi starega cca 3 leta e golfa,zdaj že niti 200km/h več ne naredi,ne hvala za tak avto,plačuje ga pa še vedno kot butl ,važno da njemu odgovarja,jaz raje hodim peš
2020 kupil Leafa za 33.000. Dobil subvencijo 7500€. Na mesec sem prišparal cca.150€ na gorivu, ker imam sočno elektrarno in sem vedno polnil doma, čez noč. V petih letih to znese ca.9000€. Do sedaj je bila tudi cestnina zastonj -… ...prikaži več prihranek ca. 500€. 33000-7500-9000=16.500. Trenutno menjavam avto in mi je dala avtohiša v račun avto za 12800€. Torej sem v petih letih izgubil na avtu 3.700€.
Kaj ti nuca Nissan Leaf, če pa ob trenutnih vremenskih pogojih šrudiraš ali boš z napolnjeno baterijo uspel priti npr. iz Ljubljane v Maribor ali Koper in nazaj, ne da bi na javni polnilnici dofilal baterijo!? To ni opcija za… ...prikaži več vse splošno uporabo, ampak za takšne kot si ti, torej še en normalen avto pri bajti, ter domača polnilnica na kateri lahko čez noč filaš baterijo... Skratka avto primeren za mestno in primestno uporabo ob tem, da imaš doma fotovoltaiko, vse drugo ni prave računice!
Leafa sem kupil, ker sem zračunal, da se 98% letno vozim manj kot 100km/dan. Torej sem imel 40kw baterijo dovolj. Za ostalo imam Kodiaqa - torej kot vsako gospodinjsvo imamo dva avtomobila. Če bi se dnevno vozil v ljubljano, bi… ...prikaži več pač vzel 65kw baterijo in bi tudi pozuimi prišel iz NM v LJ in nazaj. Računica je popolnoma enaka - oziroma še boljša, ker pot NM-LJ in nazaj stane ca 400€/mesec. Danes dobiš električen avto za 66kw baterijo za 33.000€.
Še vedno pričakujem odgovor iz prejšnih člankov. Prvič upoštevaj kupno silo slovenca z minimalno plačo, kar pomeni kaj si slovenc sploh lahko privošči, drugič napiši koliko košta polnjenje baterije na polnilnici ker si večina slovencev ne more privoščiti tega luxuza… ...prikaži več ker pač živijo v blokih, in tretjič koliko dejansko lahko prevozi z enim polnjenjem. Takšno bluzenje koliko prevozi s hitrostjo 30kmh je brez veze..
Pri polnjenju na polnilnici je potem cena vožnje le malo cenejša od vožnje dizla. Ni pa to seveda avto za ljudi na minimalni plači - kateri nov avto pa je? Stane podobno kot Passat, je od njega večji in udobnejši,… ...prikaži več realni avtocestni doseg pa je poleti okoli 500km in pozimi okoli 400km, po mestu in regionalkah pa kakšnih 20% več. Osebno z verzijo z manjšo baterijo lani brez problema prevozil relacijo do Pariza in nazaj z 20-30min postanki za polnjenje (ter WC, kavico, malico) vsake 4h/400km.
Mir, kaj, ceneje kot diesel na 100km? Pa 30 minut na 400km. Ali v ribiškem društvu ne lažete samo o velikosti rib, tudi o avtih?
Naj naredijo test na naši avtocesti,na višku turistične sezone pri +38 stopinjah čakanje v koloni,in da klima dela na polno,tut do Kopra ne pride
Saj veš, da električni avto v mirovanju ne kuri elektrike? :) Razen nekaj malega za ogrevanje in hlajenje, kar se nikjer ne pozna v dveh urah.
Klima na polno kuri kot da se voziš 90km na uro
AC v avtu ima moč 3 do 5 kw, kar je dosti več kot običajna klima za eno sobo. Res da ne laufa non stop ampak vseeno lepo (iz)cuza baterijo!
"Med vožnjo, izvedeno lanskega decembra, je bil povprečna poraba avta 9,2 kWh na 100 kilometrov – številka, ki v ekvivalentu dizelskega goriva glede na izračune Volkswagnovih inženirjev pomeni manj kot 1 liter na 100 kilometrov." Pogon na elektriko bo primerljiv… ...prikaži več s porabo pogona na dizel šele ko in če bo strokovnjakom uspelo porabo električnih pogonskih agregatov stabilizirati tam med 6 in 7 kWh na 100 kilometrov, torej jih čaka še kar nekaj dela...
Kitajski proizvajalec Leapmotor, last nizozemske skupine STELLANTIS, med ostalimi lastnik prestižnih znamk Ferrari in Maserati, ima za skorajšnji prihod na britanski trg pripravljen model električnega avtomobila s podaljšanim dosegom z imenom C10 REEV. Proizvajalec obljublja okoli 1000 km v realnih… ...prikaži več pogojih, kar je ekvivalent dizlom!? C10 REEV poganja izključno električni motor s 213 KM in 28,4 kWh baterijo, ki jo polni 1,5l bencinski motor z emisijo komaj 10 g/km CO2!? Kaj prinese praksa pa???
Se pravi, da je delal zastoje po cesti!
še z ogrevanjem je problem,ti meče varovalko,pa si boš še to navlekel,drugo ko bo dostopen navadnemu delavcu brez da črevo vleče čez mesec da preživi in prevozi toliko bo za razmislit,morda čez 50 let
zato pa je ta butasta vlada predlagala zakon o svetlobnem onesnaženju - el.avti brez luči ...
Da, to je razlog da električna vozila delajo zastoje na avtocesti. Če želijo kam priti, morajo voziti počasi in brez drugih vklopljenih porabnikov elektrike. Lep dokaz, ta vozila so samo za na zaprte kroge.
Še daleč se morajo razviti, da bodo lahko enakovredno tekmovala z ICE vozili.
Spet članek, ki nima zveze z ničemer. Lastniki električnih avtomobilov ne iščemo dometa 1000km - temveč iščemo cenovno ugodno varianto, ki malo porabi in ima dometa 300km, kolikor je max dnevna poraba slehernega slovenca. Za 1x na dopust malce dlje,… ...prikaži več se ne splača kupiti avto, ki ima 1000km dosega. Poleg tega ima ta avto 2650kg??? Halo???
Govori zase. Če električni avti sčasoma ne bodo dosegali vsaj 800 km, nimajo prihodnosti. Tudi cenejši.
Seveda govroim zase - sem lastnik električneg avta že 5 let. In trenutno kupujem novega in poudarek je na ekonomičnosti in nič drugega. V petih letih nisem bil v situaciji, da bi rabil dometa več kot 300km - za te… ...prikaži več namene imamo v gospodinjstvu drugi avto.
nečak zdaj vozi starega cca 3 leta e golfa,zdaj že niti 200km/h več ne naredi,ne hvala za tak avto,plačuje ga pa še vedno kot butl ,važno da njemu odgovarja,jaz raje hodim peš
2020 kupil Leafa za 33.000. Dobil subvencijo 7500€. Na mesec sem prišparal cca.150€ na gorivu, ker imam sočno elektrarno in sem vedno polnil doma, čez noč. V petih letih to znese ca.9000€. Do sedaj je bila tudi cestnina zastonj -… ...prikaži več prihranek ca. 500€. 33000-7500-9000=16.500. Trenutno menjavam avto in mi je dala avtohiša v račun avto za 12800€. Torej sem v petih letih izgubil na avtu 3.700€.
Kaj ti nuca Nissan Leaf, če pa ob trenutnih vremenskih pogojih šrudiraš ali boš z napolnjeno baterijo uspel priti npr. iz Ljubljane v Maribor ali Koper in nazaj, ne da bi na javni polnilnici dofilal baterijo!? To ni opcija za… ...prikaži več vse splošno uporabo, ampak za takšne kot si ti, torej še en normalen avto pri bajti, ter domača polnilnica na kateri lahko čez noč filaš baterijo... Skratka avto primeren za mestno in primestno uporabo ob tem, da imaš doma fotovoltaiko, vse drugo ni prave računice!
Leafa sem kupil, ker sem zračunal, da se 98% letno vozim manj kot 100km/dan. Torej sem imel 40kw baterijo dovolj. Za ostalo imam Kodiaqa - torej kot vsako gospodinjsvo imamo dva avtomobila. Če bi se dnevno vozil v ljubljano, bi… ...prikaži več pač vzel 65kw baterijo in bi tudi pozuimi prišel iz NM v LJ in nazaj. Računica je popolnoma enaka - oziroma še boljša, ker pot NM-LJ in nazaj stane ca 400€/mesec. Danes dobiš električen avto za 66kw baterijo za 33.000€.