Vse to se še bolj zaplete ko proizvajalec trži več zanimivih in konkurenčnih modelov z veliko mero
podobnosti in vzporedno črto v obliki pogona. Renault je proizvajalec, ki slovi po tehnološki
naprednosti kot tudi inovativnosti, hkrati pa ima svoje lovke najbolj razpredene v razredu malih
mestnih avtomobilov in enoprostorcev, katerega razred je osnoval prav Renault.
Twingo druge generacije tako kot predhodnik sodi v razred majhnih enoprostorcev, t.i. segment
A+. Modus na drugi strani sodi med večje, a še vedno majhne enoprostorce in že zmore zadostiti
potrebam majhne družine. Clio tretje generacije je nekje vmes in sodi v rastoči segment B, ki se je
ravno z zadnjim modelnim turnusom dotaknil magične meje štirih metrov. Torej za koga se odločiti?
Kaj je najboljši nakup, še posebej če se v vseh treh vrti enak, zmogljivi in napreden 1,2-litrski
turbo motor TCE?
|
|
Nadalje želi modus z paketom elle ugajati predvsem predstavnicam nežnejšega spola in uvajati prestiž, twingo z opremskim paketom GT kaže športne ambicije, clio rip curl, pa predstavlja posebni paket opreme za mlade in takšne po srcu. Ker o nakupu velikokrat odločajo čustva, ki pa so pogojena z tehtnim premislekom je twingo najbolj na kožo pisan mladim, ki znajo ceniti njegovo agilnost in poskočnost, hkrati pa ne potrebujejo preveč prostora v prtljažniku in le redko prepeljejo več kot dve osebi v avtomobilu. Clio s tem motorjem prav tako zelo poskočen nudi več prostora, je pa slabše prilagodljiv, saj ima twingo po sredini deljivo in pomično zadnjo klop, ki mu pomaga do konkretnih 285 litrov prostornine (v osnovi 165 litrov), tu pa je razlika v primerjavi s cliovimi 288 litri zanemarljiva.
|
Sedi se sicer manj udobno kot v cliu, turisti zadaj pa so prepuščeni na milost in nemilost spredaj sedečih in prtljage v zadku. Je pa twingo povsem zaresen avtomobil, le kompromise morate znati sklepati. Modus gre tu še stopničko više, saj nudi zgledno količino prostora tako spredaj in zadaj, skoraj v celoti na račun višinskih centimetrov. Sedenje je tako visoko, vse to pa se pozna pri legi na cesti, ki je v modusu najslabša. Ima pa modus kar nekaj prijemov večjih bratov scenica in espaca kar pomeni prilagodljivost in še enkrat prilagodljivost.
|
Predali v tleh, pomična ima pa ta zelo veliko opreme, ki je v tem razredu ne pričakuješ samoumevno. Na koncu se za trenutek ustavimo še pri varnosti in povejmo, da so vsi trije malčki varnostjo zelo dobro opremljeni in so prav vsi testiranja neodvisnega konzorcija Euro NCAP prestali z odliko. Pri ceni je slika jasna. Najcenejši je twingo GT za katerega pri Renaultovih trgovcih zahtevajo 11.580 evrov, kar je za twinga veliko, skoraj preveč. Clio 1.2 TCE rip curl je seveda malo dražji, njegova cena znaša povsem sprejemljivih 12.770 evrov, je pa res da ima tako twingo kot modus panoramsko streho(proti doplačilu), lita platišča in avtomatsko klimatsko napravo, modus pa še deljeno usnjene sedeže. Modus elle 1.2 TCE je tako na dnu razpredelnice, saj boste morali zanj odšteti še osemsto evrov več, je pa res da vsebina razliko več kot odtehta.
Mi smo se odločili, da z nakupom katerega koli od teh ne boste zgrešili predvsem pa hvalimo iskrivost pogonskega agregata, ki vsem trem resnično pristoji. Odločitev pa prepuščamo vam.