Avto
4 ogledov

Najboljša sedmica doslej

Uwe Greiner, projektni vodja pri razvoju nove sedmice.
1/62
Žurnal24 main
Manj kontroverzna, a zato morda tudi manj izrazna, luksuzna in v tehnologiji znova korak pred konkurenti – tako bi lahko na kratko opisali novo BMW-jevo sedmico.
 

Preberite še

Več o novi sedmici

Za Žurnal24 je o njej ekskluzivno spregovoril eden njenih očetov, Uwe Greiner, projektni vodja razvoja. V uspeh novinke ne dvomi, avtomobil je bolj kot kadarkoli pripravljen za petične kupce, tudi tiste izven Evrope in ZDA.

Zadnja sedmica ni izpolnila vseh pričakovanj, njena naslednica naj bi to popravila. Kaj bi izpostavili?

Ne morem se strinjati, da dosedanji rod ni izpolnil vseh pričakovanj. Precej je izboljšal prodajne rezultate v primerjavi s predhodnico, prodali smo več kot 344.000 vozil, torej je bila najuspešnejša doslej. Prepričani smo, da lahko to zgodbo nadaljujemo z novim modelom.


Kaj lahko izpostavite pri novem rodu?

Pri njem bi izpostavil novo generacijo motorjev, ki so zelo dinamični. Glede na porabo recimo pri modelu 730d (7,2 l/100 km) in emisije CO 2 (192 g/km) je ob 180 kW moči najbolj učinkovit avtomobil na trgu. Nov model je tudi prilagojen modernim zahtevam kupcev po luksuznem avtomobilu.

Kaj od tehnologij v sedmici (HUD-prikazovalnik, štirikolesni volanski mehanizem, internet ...) bomo lahko videli tudi v manjših avtomobiliih?

Vse je odvisno od zahtev trga. O časovni komponenti ne moremo govoriti, vseh tehnologij pa niti ni mogoče vključiti v obstoječe  modele, zato je potrebno počakati na novo modelno linijo.


Kaj bo najpomembnejša tehnološka revolucija v naslednjih 10 do 20 letih?

Pri BMW skrbno opazujemo dogajanje na trgu tehnologij in se mu prilagajamo. Težko je izpostaviti karkoli.

Tukaj je veliko avtomobilov oziroma konceptov z ničelno emisijo izpustov CO 2. Kdaj bo BMW pokazal takšen model?

Takšen model že imamo, to je dosedanji model sedmice, ki uporablja vodik. Za v prihodnje pa je treba počakati do konca leta na salon v Los Angelesu.

Kaj pa hibridi?

Ni težko proizvesti hibridnega avtomobila, precej težje je razviti ustrezno tehnologijo zanj. Hibrid X6 bomo začeli prodajati prihodnje leto, sledila bo še hibridna sedmica.


Moderni avtomobili imajo veliko vgrajenih tehnologij, v kolikšni meri jih sploh ljudje znajo izkoristiti?

Naši vozniki s tehnologijami ne bi smeli imeti težav, imamo nov vmesnik iDrive, ki je zelo prijazen za uporabo, voznik enostavno upravlja z različnimi uporabnimi tehnologijami. Ni treba opraviti treninga, da bi vozili sedmico. Tudi hibridni sistemi niso posebej zahtevni za uporabo.

Kako se v družbi odzivate na potrebe velikih držav, ki se skokovito razvijajo, kot sta Kitajska ali Indija? Nameravate seliti proizvodnjo v te države?

Za zdaj takšnih načrtov nimamo, pozorno pa spremljamo vse trge. Pri novi generaciji sedmice smo prvič predstavili tako običajno kot podaljšano verzijo, saj je zelo zanimiva predvsem za azijske trge.


Kdaj lahko pričakujemo model BMW, ki bi stal manj kot 10.000 evrov?

BMW je prestižna znamka, zato si ne predstavljam, da bi lahko naredili tako poceni avtomobil.

Avtomobilski proizvajalci so doslej precej zapostavljali varnost pešcev glede na rezultate EuroNCAP. Kako se vi spopadate s tem področjem?

Že doslej smo temu področju namenjali veliko pozornosti. Tudi naš največji model je izpolnjeval vse varnostne predpise glede pasivne pa tudi aktivne varnosti za pešce. Pri novem modelu pa smo med prvimi, ki ponujamo sistem night vision , s katerim precej izboljšamo varnost pešcev ponoči.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.