Avto
4 ogledov

Nova mazdina generacija

Mazda MX-5
1/21
Miha Pečoler
Prenovljena tretja generacija mazdinega rekorderja med roadsterji MX-5 prinaša trdo zložljivo streho, ki kljub dodatnim kilogramov prinaša obilo užitkov za volanom. Nov model vas bo stal najmanj 20.990 evrov.

Atraktivni mazdin roadster MX-5 že od leta 1988 po celem svetu lomi srca. Kljub prenovi je oblikovalskih novosti le za vzorec, opazili pa jih bodo le poznavalci.

Pretvorba še vedno le na mestu
Bolj pomembno kot to je, da lahko kupci poleg mehke zložljive strehe izberejo tudi trdo, strešni mehanizem pa za preobrazbo v kabriolet poskrbi v 12 sekundah. Pri tem je treba poudariti, da je tudi tu potrebno streho osvoboditi "klipsen", avtomobil pa mora mirovati, s pomočjo pritiska na stikalo pa sprožite proces zlaganja strehe. Še vedno torej čakamo, da se nam ne bo treba ob primeru deževanja ustaviti in postaviti streho tja, kamor spada – nad naše glave.

Veter ne moti
Pozitiven je tudi vtis med samo vožnjo s postavljeno streho, saj je piša vetra in drugega hrupa zdaj bistveno manj, pa še občutek, da je nad glavami nekaj trdega, bo za nekatere boljši in se bodo počutili varnejše. Prtljažnik je enako "prostoren" v primeru postavljene ali zložene strehe. 150 litrov je namenjenih uživačem, ki ne potrebujejo veliko prtljage in s seboj na morje vzamejo zgolj malo večji nahrbtnik.

Mazda MX-5 | Avtor: Miha Pečoler Miha Pečoler
Vožnja z naježeno kožo
Pravi nasmeh na obraz pa privabi vožnja. Testni dvovratni roadster je premogel le 1,8-litrski štirivaljni bencinski motor moči 93 kilovatov. Na papirju morda to ne zgleda veliko, v praksi pa povsem dovolj, da naježi vašo kožo. Motor deluje uglajeno, brez tresljajev, pri pospeševanju pa je balzam za ušesa tudi zvok motorja. Standardno hiter in natančen ostaja petstopenjski ročni menjalnik, razmerja med prestavami pa so odmerjena tako, da je vožnja z njim lahko tudi udobna.

Poraba je, čeprav je takšen avtomobil težko voziti umirjeno, temu primerna in je bila na testu okoli 10 litrov. Ker pa je pregovorno znano, da kar je dobro, ni poceni, boste morali za užitek na cesti brez strehe odšteti 22.290 evrov..

Podatki o vozilu: (MX-5 1.8i Challenge)
Motor: 1.798 cm3
Vrsta: štirivaljni bencinski
Moč: 93 kW (126 KM) pri 6.500 vrtljajih na minuto
Navor: 167 Nm pri 4.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 10,0 litra/100 km (mešani cikel – test) 167 gramov CO2
Zmogljivosti: 198 km/h, 9,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.020x1.720x 1.245, medosna razdalja 2.330, prtljažnik (v litrih): 150
Masa: 1.075 kg 
Cena: 22.290/22.689 EUR (osnovni/testni)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.