Avto
35 ogledov

Obleka še ne naredi dobrega avta

Renault capture HH
1/21
Saša Despot
Renault captur se v preobleki znanega proizvajalca športnih oblačil k sreči trudi ponuditi še nekaj več kot zgolj lepotna dopolnila.

Sodelovanje med tovarno oblačil in tovarno avtomobilov ni nekaj novega, saj je bilo v preteklosti že kar nekaj takšnih poskusov posebnih edicij z več ali manj uporabne vrednosti, če pomislimo le na fiat 500 by Diesel.

Pri Renaultu se dobro spoznajo na posebne različice, saj pri vsakem svojem modelu ponujajo še kakšno "izredno" izpeljanko. Doslej so se z imeni osredotočali na zabavne (Bose) ali športne (RS Red Bull) vsebine, medtem ko s sodelovanjem s Helly Hansenom plujejo še v vode konfekcije. 
Captur se zdi pravšnji model za tovrstno eksperimentiranje, saj je kot mali križanec že sam po sebi izredno moden izdelek, posebna izvedenka pa mu daje ekskluzivno podobo in vsebino, ki jo ni med dodatno opremo ostalih capturjev. 

Avto je lahko odet v eno od sedmih dvobarvnih kombinacij zunanjosti, serijska zatemnjena okna, sive obrobe odbijačev in 17-palčna platišča dodajo ščepec atraktivnosti. Znotraj so pričakovano raznovrstni napisi, ki spominjajo na poreklo, karbonska imitacija na volanu se precej bolj obnese od piano črnine, ki jo imajo običajni capturji. Serijski je zmogljivi R-Link infotainment sistem s sedempalčnim zaslonom in navigacijo, sedi se na kombinaciji umetnega usnja in tekstila. Če želite biti med sedenjem obdani s Helly Hansen občutkom, se je potrebno odpovedati snemljivemu oblazinjenju, ki je sicer standardni del opreme dynamique in deluje zelo praktično, ko se blago umaže. Je pa dodan senzor tlaka v pnevmatikah. 

Ekskluzivno so mu dodali vrtljivi gumb

Vse opisano je po volji tistih, ki od avta pričakujejo predvsem všečen nastop, a težava takšnih avtomobilov je, da z leti njihova "obleka" rada zbledi v povprečju. Pri capturju HH pa so k sreči za dolgotrajnost poskrbeli tudi po tehnični plati, saj gre za prvega capturja, ki ima na voljo sistem za nadzor zdrsa prednjih koles.

Renault capture HH | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Tako kot denimo pri peugeot 2008 ali fiatu 500L trekking gre za sistem, ki v zaostrenih razmerah na poti, denimo v snegu ali slabše utrjenih poteh, prilagodi porazdelitev navora na prednji kolesni par. Na razpolago so trije režimi delovanja, poleg običajnega še za mehko podlago in za "izkušenega voznika". Avto je zaradi tega sistema obut v celoletne M+S pnevmatike. Takšen sistem torej skuša vsaj delno nadoknaditi 4x4 pogon, ki ga niti captur niti peugeot nimata v ponudbi, a od takšnih "dvignjenih" avtomobilov marsikdo pričakuje, da se bo z njim lahko brez skrbi zapeljal tudi izven asfalta. Za pravo divjino pa takšen avto gotovo ni pravšnji.

Testnika je poganjal 66-kilovatni dizel, ki se na avtocesti spodobno obnese zaradi nizke porabe, manj primeren pa je zaradi začetne obotavljivosti v bolj mestnih vožnjah. Menjalnik ima le pet prestav, zato je turbo luknja v nizkih vrtljajih toliko bolj pogosta sopotnica. Predvsem starejši bodo cenili kamero, ki jo captur ponuja kot opcijo, saj se je z njeno pomočjo parkiranje precej lažje in nenaporno. Delovanje variabilnega volana in podvozje sta namenjena udobnemu križarjenu po urbanih središčih in podeželju, že zaradi višje postave in s tem težišča to ni avtomobil, s katerim bi preosorno napadali ovinke. 

Slabih 18 tisočakov se zdi za ponujeno opremo in ščepec ekskluzivnosti dober kompromis.

Podatki o vozilu (renault captur helly hansen 1,5 dCi)

Motor: dizel, 1.461 ccm
Največja moč: 66 kW (90 KM) pri 4.000 vrtljajih
Najvišji navor: 220 Nm pri 1.750 vrtljajih
Zmogljivosti: 171 km/h, 13,1 sekund od 0 do 100 km/h
Poraba: 4,8 -5,5 litra/100 km (različni režimi)
Cena: 17.790 evrov / 19.700 evrov (testni model)

Prednosti: atraktiven videz, bogata oprema, enostavna vožnja
Minusi: le pet prestav, turbo luknja

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.