Opel astra je imela v prejšnjih generacijah eno veliko pomanjkljivost – preveliko težo. Ta je vplivala tako na porabo goriva kot vozno dinamiko. V novi generaciji je izgubila 200 kilogramov. Prav zaradi tega se pelje veliko bolj dinamično in končno v tem pogledu resno konkurira tudi golfu. Pika na i je nov uglajen turbodizelski motor.
Nova opel astra me je prepričala že na prvi vožnji v okolici Bratislave. Videl sem jo že veliko prej. Od oblike sem pričakoval še več, predvsem na fotografijah je delovala bolj dinamična, v resnici pa deluje bolj zrelo. To ni slabo, samo poglejmo Volkswagnovega golfa – evolucija se nadaljuje iz generacije v generacijo, kar se je pri kupcih vedno izkazalo za dobro. Astra morda na cesti z dizajnom ne bo izstopala, a z detajli, kot je zatemnjen C stebriček, ki daje vtis plavajoče strehe, poudarja dinamiko in taka v resnici tudi je.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.