Po mokki, fronteri in grandlandu je prišel čas za astro in astro sports tourer, ki prihaja v novi preobleki z ostrejšim dizajnom ter še več tehnologijami in udobja. Novost je prvič osvetljen Oplov blisk na sprednjem delu. Nove so prilagodljive luči Intelli-Lux HD brez bleščanja in serijski sedeži Intelli z ergonomsko vdolbino. Razvijalci in oblikovalci so ostali zvesti tudi Oplovemu pristopu »Greenovation«: notranjost je izdelana iz 100-odstotno recikliranih materialov – popolnoma električna astra electric pa ima večji doseg in zdaj po zagotovilih tovarne prevozi do 454 kilometrov med polnjenji (WLTP).
Obliko je navdihnil konceptni avtomobil opel corsa GSE vision gran turismo. Zdaj ima poenoten obraz znamke, Oplov vizir je zdaj ožji. Osvetljeni Oplov blisk, ki smo ga premierno spoznali pri grandlandu, je zdaj zaščitni znak astre. Nov je dizajn aluminijastih platišč v velikosti 17- in 18-palcev. Opcijsko je na voljo kontrastno črna streha.
V megli, dežju, snegu in temi bolj vidna
Prilagodljivi žarometi brez bleščanja imajo več kot 50.000 elementov in še hitreje in natančneje prilagajajo svetlobo prometu. Hkrati je mogoče svetlobni stožec pred vozilom popolnoma digitalno prilagoditi, tako da intuitivno vodi voznikov pogled vzdolž cestišča pri zavijanju. Glede na kot volana se na ustrezni strani vozila doda dodaten svetlobni modul, ki še bolje osvetli cesto s strani in tako preprečuje "črne luknje" v ovinku, so pojasnili pri Oplu, kjer dodajajo, da se v slabem vremenu ali megli Intelli-Lux HD odzovejo tudi na morebiten učinek bleščanja, ki ga povzročajo deževnice, in ustrezno prilagodijo intenzivnost svetlobe, da zmanjšajo ta učinek za nasproti vozeči promet. Sistem po novem zaznava tudi prometne znake, ki se pojavljajo na cesti, in zatemni LED-luči, tako da odsev znakov ne zaslepi voznika.
Prvič s tehnologijo V2L
Kabina je urejena bolj pregledno, pri Oplu poudarjajo izboljšano udobje sedenja. Že od osnovne različice naprej so sedeži Intelli-Seats, ki jih je posebej razvil Opel in so prvič na voljo za astro, serijski. Zanje je značilna posebna vdolbina na sredini sedeža, ki – po navdihu zasnove sedežev na cestnih kolesih – zmanjšuje pritisk na trtico. To nja bi izboljšalo udobje vožnje tudi na dolgih vožnjah.
Na voljo si tudi večnastavljivi sedeži za voznika in sovoznika s certifikatom AGR s prevlekami iz materiala ReNewKnit™, ki vključujejo večstopenjsko ogrevanje sedežev, elektropnevmatsko ledveno oporo, masažo in funkcijo pomnilnika. Monomaterial z videzom visokokakovostnega semiša je 100-odstotno recikliran in ga je mogoče reciklirati, za razliko od kompozitnih materialov pa ga ni treba skrbno ločevati.
Kokpit in uporabniški vmesniki multimedijskih informacijsko-zabavnih in podobnih sistemov so bolj pregledni in intuitivni.
Po novem bo električna astra z baterijo s 58 kWh omogočala doseg brez lokalnih emisij do 454 kilometrov (WLTP), kar je okoli 34 kilometrov več kot prej. Astra prvič ponuja V2L – Vehicle to Load – in s tem možnost polnjenja zunanjih naprav, kot so električna kolesa ali podobno, na počitniški destinaciji, ne da bi se morali zanašati na druge vire energije.
Več informacij bo na voljo po svetovni premieri v Bruslju v začetku leta 2026.