Avto
34 ogledov

Original, napakam navkljub

C3 picasso je toliko samosvoj, da je v prometu dovolj opazen. (Foto: Gregor Preb
1/49
Žurnal24 main
Najmanjši med picassoji se je kupcem priljubil zaradi oblikovne samosvojosti in učinkovite izrabe prostora.

Tudi z zmogljivim dizelskim motorjem v nosu in najdražjim paketom opreme exclusive pa ne uspe izničiti določenih pomanjkljivosti pri elementih opreme. V tem primeru pa se je pridružila še visoka prodajna cena, ki sili razred višje.

Oblikovno samosvoj ...
Glede oblike naj si vsak oblikuje svoje mnenje, je pa res, da se v tega picassoja ali zaljubiš do ušes ali ga od začetka ne maraš. Srednje poti skoraj ni. Oglatost pa se zagotovo prizna v notranjosti, ki je nadpovprečno prostorna in premaga celo številko večjo xsaro picasso.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

... in nadpovprečno prostoren
Konkurenca ima tu nedvomno razloge za skrb, saj je v C3 picassoju podobno veliko prostora kot v marsikateri večji kombilimuzini segmenta C, le da je sedenje in vstopanje v vozilo enoprostorsko visoko. Sedežna klop v drugi vrsti je priročna, a v tem razredu samoumevno izdatno pomična, ravno odsekan zadek in streha pa botrujeta tako k večji višini nakladalnega prostora kot prostora za glave v drugi vrsti. Tam bodo tako dovolj razkošno sedeli tudi višjerasli, če le pred njimi ne bodo preveč veliki dolgini. Potniki bodo v drugi vrsti deležni tudi pričakovanih "letalskih" mizic in predalov v tleh, prvič v tem segmentu pa so ponudili še posebne bralne lučke z LED-tehniko, ki pa so po našem mnenju zgolj pogojno uporabne.

V prtljažnik boste tako spravili od 358 pa do 1.506 litrov. Pri podiranju sedežev v drugi vrsti nastane s prtljažnim dnom tudi ravna površina pravilne oblike. Podrete pa lahko tudi naslonjalo sopotnikovega sedeža, posledično pa prevažate tudi več kot dva metra dolge predmete.

Brez napak pa kljub vsemu ni
Sedeži so kot pri ostalih različicah prej mehki kot športno trdni, pri tem paketu je tudi nekaj več barvitosti na armaturni plošči in sredinski konzoli, zaradi česar notranji prostor deluje prijaznejše. Opremsko je prav tako dovolj založen, del serijske opreme pri nas je tudi vgradna navigacija znanega proizvajalca, ki je pozicionirana levo od voznika. Pomanjkljivost le-te je le to, da je z njo možno navigirati le preko zaslona na dotik, pri konkurenci ponujajo tudi že boljše rešitve.

Hvalimo priročno pozicijo menjalnika, manj navdušeni smo bili, ponovno, nad natančnostjo le petstopenjskega ročnega menjalnika. Grajo si zaslužijo še brisalci, ki nimajo pozicije brez senzorja za dež, torej vam v času, ko je na cesti nekaj vode, brisalci vedno nadležno brišejo. Se pa bolje odrežejo parkirna pomagala, ki vam bližino ovire izrišejo tudi na osrednjem zaslonu, kjer domuje tudi informacijsko bogat potovalni računalnik.  

Motor bi lahko bil (tudi) bolj varčen
V nosu se je vrtel šibkejši od obeh 1,6-litrskih dizlov, ki je v tej različici zmore 66 kW in 215 Nm navora. Lega na cesti je konkretna in ne premehka, vzmetenje pa dobro blaži neravnine, pretirano ni niti nagibanje karoserije. Zmogljivosti so pričakovane glede na zalogo moči, tako motoriziran pa bo zadostil umirjenemu uporabniku, ki pred dinamičnost postavlja udobje in tudi varčnost. Slednja bi lahko bila še boljša, na testu pa smo beležili porabo 7,1 litra plinskega olja.

Opremsko bogato založen C3 picasso je še bolj simpatičen kot sicer, a žal temu primerno poskoči tudi cena. Ta je tako mnogo bližje razredu višje, kot temu, v katerem je, so pa za to znamko značilni visoki popusti, tudi za relativno nove modele.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main


Podatki o vozilu: (Citroën C3 picasso exclusive Hdi 90 airdream)
Motor:
1.560 cm3
Vrsta: vrstni štirivaljni dizelski
Moč: 66 kW (90 KM)/4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 215 Nm/ pri 1.750 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,1 litra/100 km, 129 g CO2/km
Zmogljivosti: 173 km/h, 13,3 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.080x1.730x 1.620, medosna razdalja 2.540, prtljažnik (v litrih): 358-1.506
Cena: 18.660/19.880 EUR

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.