Zdaj je na ceste zapeljal še napovedan in težko pričakovan A5 s platneno streho in možnostjo odpiranja le-te do hitrosti 50 km/h. To je tudi največ v konkurenci modelov zgoraj brez, niso pa pri Audiju pozabili niti na športne navdušence in krstili še različico S5 z 245-kW motorjem s tlačnim polnjenjem (TSI).
Vodilo pri oblikovanju brezstrešnega novinca sta bili ekskluzivnost in eleganca, zavita v tančico dinamičnosti in športnosti. Pri tem so ostali zvesti izvedbi s platneno streho, saj menijo, da je takšen trend med premium kabrioleti, ki obenem pripomore k manjši teži strešnega mehanizma in njegovemu hitrejšemu odpiranju, ki pri tem modelu traja vsega 15 sekund. Platno ima sicer tudi nekatere manjše pomanjkljivosti, med katere nedvomno spadata slabše tesnjenje in zvočna izolacija, kar pa so Audijevi inženirji rešili z dvo- in celo trislojno streho z vmesnim slojem iz izolacijske pene, ki zagotavlja odlično zvočno izolacijo. V primeru odprte strehe je A5 cabrio zelo eleganten s poudarjeno ramensko bočno linijo, ki jo še poudarjajo kromirane obrobe okoli stekel.
Audi A5 cabrio spada med prave štirisedežne kabriolete, kjer tudi tisti v drugi vrsti ne bodo trpeli zaradi pomanjkanja prostora. Med udobnostno opremo pa spadata avtomatska podajalnika varnostnih pasov za sprednja sedeža in ogrevanje prostora za glavo.
Strešni mehanizem ima tudi posebno zlaganje, in kadar je streha zaprta, tako zasede manj prostora ter v prtljažniku "pusti" za 320 litrov prostora. Naslonjalo zadnje sedežne klopi se zlahka tudi podre (tudi iz prtljažnika), s čimer nastane kar 750-litrski prostor, večja pa je tudi odprtina, ki loči potniški prostor od prtljažnega. Serijska oprema bo v skladu z razredom nadpovprečno bogata, saj so vse različice opremljene z električno streho z odpiranjem do 50 km/h, del serijske opreme pa je tudi protivetrni ščitnik.
|
Kupci imajo na izbiro 15 barv karoserije, štiri barve strehe in tri barve stropa. © Miha Pečoler |
Za zdaj štirje motorji, trije menjalniki, dva pogona in diferencial
Motorna paleta bo, kot je to že v navadi, obsegala štiri agregate z razponom moči od 155 (180 KM) do 195 kW (265 KM), kasneje pa bodo prišle še nekatere druge (tudi šibkejše) motorne različice. Vsi agregati, ki so na voljo v tem trenutku, so opremljeni s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva, vsem razen enemu svež zrak dovaja turbopolnilnik. Za prenos moči skrbijo šeststopenjski ročni menjalnik, ki ga na željo stranke nadomesti brezstopenjski multitronic ali novi sedemstopenjski S-tronic. Poleg pogona na sprednji kolesni par je tu seveda še stalni štirikolesni pogon quattro, ki je namenjen obema močnejšima motorjema. Na voljo pa je tudi športni diferencial, ki pogonsko moč variabilno razporeja med zadnji dve kolesi, s čimer je vožnja lahko še bolj dinamična in vznemirljivejša.
Za dodatne vozne užitke in zelo zahtevne kupce so pripravili tudi audi drive select sistem, s katerim voznik prek treh krmilnih polj uravnava karakteristiko dodajanja plina, nivo prestavljanja menjalnika in podporo krmiljenja servotronic. Kot dodatna oprema pa sta na voljo tudi prilagodljivo uravnavanje blaženja in dinamično krmiljenje.
S5 za še večji užitek v vožnji zgoraj brez
Za vse, ki jim vse zgoraj napisano še ne požene krvi po žilah, imajo pri Audiju pripravljeno še različico S5, za pogon katere skrbi trilitrski TFSI-motor, ki razvije 245 kilovatov ali 333 KM in 440 Nm navora, ki je na voljo v širokem razponu vrtljajev. Vozne lastnosti so tu zahvaljujoč športnemu podvozju še za odtenek boljše, navzven pa je prepoznaven po številnih napisih na karoseriji kot tudi posebnih 18-palčnih platiščih.
Cene za model A5 cabrio se gibljejo od 43.640 naprej.