Avto
27 ogledov

Platno znova na svojem mestu

Čeprav smo A3 preizkušali na mokrem in nič kaj vročem Bledu, so prvi občutki z v Žurnal24 main
Prihajajo vroči dnevi, ko bi se bilo še kako lepo zapeljati z avtomobilom zgoraj brez in vetrom v laseh. Cabrio audi A3 je kot nalašč.

Že pred leti so vodilni pri Audiju trdili, da so pravi kabrii, vsaj tisti retro, takšni s platneno streho. In po modelih, kot sta A4 cabrio in TT roadster, je platno našlo svoje mesto tudi v povsem novem audiju A3 cabrio.

Snovanje so zaupali nemškemu Karmannu, na vprašanje, zakaj platnena streha, pa pri Audiju odgovarjajo, da zato, ker je s tem strešna konstrukcija lažja in ne zasede toliko prostora kot trda streha. Audi A3 cabrio meri v dolžino 4238 milimetrov, v širino 1765 in v višino 1424 milimetrov. Obliko prednjega dela zaznamuje velika motorna maska, značilna za izdelke proizvajalca iz Ingolstadta, prednje luči pa pri paketu ksenon plus krasi sedem svetlečih LED-diod, ki poudarjajo zgornji rob žarometov in dajejo vozilu še bolj agresiven videz.

Bočna linija je zaradi izrazite ramenske linije prav tako zelo dinamična, zadek pa se konča z minimalnim previsom in limuzinskim pokrovom prtljažnika. Na voljo je 15 karoserijskih barv, za tiste, ki jim videz tega malega kabria še vedno ni dovolj agresiven, pa imajo pri Audiju pripravljen paket S-line, znan iz skoraj vseh hišnih modelov.


Streha v dveh različicah

Cabrio A3 je kot rečeno opremljen s klasično platneno zložljivo streho, ki je na voljo v dveh različicah: s polavtomatskim ali avtomatskim zapiranjem, kjer je streha v prvem primeru dvo-, v drugem pa trislojna.

Prvi vtisi v vožnji so več kot spodbudni, saj smo bili tudi pri vožnji po avtocesti pri hitrostih okoli 150 kilometrov na uro presenečeni nad zvočno izolacijo strešnega mehanizma. Lahko rečemo, da je inženirjem delo dobro uspelo. Mehanizem potrebuje za odprtje vsega devet sekund, za obratno operacijo pa 11. Z njo pa lahko upravljate (streho namreč) tudi do hitrosti 30 kilometrov na uro.

Notranjost je tipična za proizvajalca s štirimi krogi, kar pomeni umirjenost, odlično ergonomijo in kakovost izdelave. Čeprav je kabrio zasnovan kot 2+2, bodo na zadnji klopi svoje mesto našle nakupovalne vrečke ali vaš podmladek. Opremska paketa sta dva, in sicer attraction in ambiente, ki nudita vse (nujno) potrebno, za kaj več pa je treba pogledati na seznam dodatne opreme.


Štirje motorji, trije menjalniki

Motorno paleto sestavljajo po dva bencinska in dizelska motorja, vsi s prisilnim polnjenjem. Na bencinski strani sta tu 1.8- in 2.0-litrska agregata TFSi, ki razvijeta 118 oziroma 147 kW največje moči, dizelske barve pa zastopata 1.9- in 2.0-litrski TDI (slednji z vbrizgavanjem goriva prek skupnega voda – common rail), ki razvijeta 77 oziroma 103 kW največje moči. Pozneje pride še osnovni bencinar, in sicer 1.6 MPi, ki ga pri Audiju načrtujejo za februar naslednje leto. Menjalniki so trije in sicer pet- in šeststopenjski ročni ter samodejni S-tronic.

Cene se začnejo pri 31.131 evrih za bencinsko gnanega s paketom attraction in 29.640 za takšnega z motorjem 1.9 TDI. Uvoznik namerava letos prodati od 40 do 60 kabrijev A3, dobavni rok pa je šest do osem tednov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.