Avto
6 ogledov

Po duši gentleman, po srcu športnik

Izvirna zasnova štiri vratnega kupeja, ki je pred leti pomenila začetek novega p
1/28
Žurnal24 main
Malo je takšnih modelov, ki so s prihodom na trg tako razburkali javnost in obenem pričeli nov segment v avtomobilski zgodovini. Govorimo o razredu štiri vratnih kupejev kjer gre za zmes kupeja in športne limuzine.
 

Tehnični podatki:

Motor: bencinski, šestvaljni, V6, prostornina 3.498 ccm, največja moč: 215 kW (292 KM) pri 6.400 vrt./min., največji navor: 365 Nm med 3.000 -5.100 vrt./min.pogon na zadnji kolesni par, sedemstopenjski samodejni menjalnik s sekvenčnim pretikanjem in pretikanjem na volanu.

Mere: dolžina 491 cm, širina 187,3 cm, višina 143 cm, medosna razdalja 285,4 cm, prtljažnik 505 litrov.

Zmogljivost in poraba: Največja hitrost: 250 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h 6,7 s, poraba na testu 10,8 litrov.

Cena: 67.800 EUR/87.446 EUR

Mercedes-Benz danes hitijo posnemati številni konkurentje in v nekaj letih lahko pričakujemo, da bo tudi ta segment docela napolnjen. Pri testniku hvalimo predvsem motor, menjalnik, udobje, prestiž in imidž, pomankljivosti pa smo iskali in našli v ceni, glomaznosti in okrnjeni uporabnosti. V primeru CLSa gre tako res za šminko, kar nekateri vidijo kot plus, drugi pa kot minus.

CLS je bil pred kratkim tudi prenovljen res pa je da so spremembe tolikšne, da jih bodo opazili zgolj poznavalci ali lastniki če lahko sploh rečemo predhodnika. Na prednjem koncu je spremenjena motorna maska, bolj razgiban je tudi odbijač. Smernika vgrajena v vzvratni ogledali sta sedaj v obliki puščice, to pa je na boku tudi skoraj edina novost. Zadek je prav tako malenkostno spremenjen, predrugačena pa so svetila z LED tehniko in odbijač. Še najbolj vidna novost so ovalni izpušni cevi, ki bodo po besedah proizvajalca kmalu postala razpoznavni znak vseh večjih mercedesovih modelov.

V notranjosti so spremembe kot zunaj malenkostne. Predrugačeni so merilniki, nov je volan. CLS ima sedaj večji 6,5 palčni palčni barvni zaslon, podpira bluetooth in premore režo za SD pomnilniške kartice. Drugače v notranjosti prevladujeta kvalitetno usnje, les in aluminij, prostora je dovolj tako spredaj kot zadaj, za premike vsega premičnega pa skrbi elektrika. Tudi na zadnji posamičnih sedežih je prostora za kolena več kot dovolj, za glave ga je sicer manj, a še vseeno veliko.



Stekla so kot se za prave kupeje spodobi brez okvirjev, tudi s tem pa prav nič ni okrnjena zvočna zatesnjenost, tako kar se tiče vetra okoli robov karoserije kot motorja. Eleganca je tu res pisana z veliko, saj stepo končani, tudi nekaj ur dolgi vožnji, še vedno kot prerojeni, s stališča opreme pa pri testniku ni manjkalo praktično ničesar. Me doplačljivimi dodatki smo imeli dodano še štiri območno klimatsko napravo, navigacijo z DVD predvajalnikom, prednja sedeža sta bila ogrevana in hlajena, sistem keyles go, katerega delovanje se morate navaditi ter palec večja platišča (18 palčna) kjer so pnevmatike prekrivale 245 milimetrov asfalta.



Pod motornim pokrovom se je vrtel prenovljeni in izboljšani 3 in pol litrski šestvaljnik, ki ima sedaj neposredni vbrizg goriva. To rezultira v večji moči in navoru, ki sedaj znaša 215 kW in 365 Nm navora. Za prenos moči na zadnji kolesni par skrbi sedem stopenjska avtomatika z možnostjo sekvenčnega pretikanja. Prestavlja zelo natančno in skoraj nezaznavno, ob preklopu na športni način pa motorju dopušča mnogo višje vrtljaje, vsemu pa lahko diktirate tudi sami preko obvolanskih ročic ali ročice menjalnika. Delovanje in odzivnost menjalnika je tako občutno izboljšana, enako pa lahko trdimo tudi za motor, ki v nobenem režimu delovanja ni podhranjen, obenem pa na vrhuncu moči ni brutalen ali takšen da ga je težko nadzirati. Lega na cesti je zelo suverena, podvozje pa dobro požira cestne anomalije. Zavore nalogo prav tako opravljajo dobro. Poraba v tem modelu in cenovnem razredu niti ni primarnega pomena, a jo vseeno navedemo testnik se je v povprečju zadovoljil z 10,8 litra bencina, občutek pa imamo da bi shajali tudi z kakšnim litrom manj. Motor tasko ni ravno varčen in ekološki, je pa v primerjavi s predhodnikom vseeno bil storjen korak proti temu. Cena glede na videno je umestna, no vsaj tista osnovna. Cena z vsemi dodatki pa je že tolikšna, da je vprašanje ali je CLS toliko ekskluziven, da bi ga preprosto morali imeti. Lastniki in tisti, ki se za nakup še odločajo najbrž niti pomislili ne bodo na njegovo (zmanjšano) uporabnost in glomaznost pri parkiranju, vseeno pa ti dejstvi ostajata.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.