Avto
329 ogledov

Ponudba raznolika, res delujejo malokatera

Mrežni sistem je noviteta na našem trgu. Težak je vsega 3,7 kilogramov, zato ga Žurnal24 main
Ponudba zaščite proti toči je iz leta v leto večja, enako pa velja tudi za povpraševanje. Kljub temu pa veliko pregrinjal, ki jih danes najdemo na trgu ne nudi optimalne zaščite pred točo, predvsem pred veliko točo, ki ja danes vse bolj pogosta.

Med zaščitami gre največkrat za ponjavo, ki jo uporabnik po potrebi v slabi minuti razpostre čez karoserijo. Največkrat uporaben material je nylon, pod katerim je  všita podloga iz pinjenega polietilena, dražji sistemi pa še mehurčkasto folijo in tylen. Ta namreč nudita večjo zaščito predvsem pri težjih padavinah. Na trgu pa so se letos pojavili tudi mreže, ki so razpostrene na samostoječi konstrukciji iz aluminija.

"Problem pri toči je, ker ta ob kontaktu z pločevino na njej pusti udrtino. Zato je bolje točo ustaviti preden zadene ob avto", pravi Riccardo Callin, direktor podjetja, ki pri nas zastopa iceblocker mreže. Glede povpraševanja je Callin povedal, da je zanimanje za njihovo mrežo ta teden močno poskočilo, kljub temu, da je izdelek na trgu šele kratek čas pa je število prodanih mrež že preseglo številko tisoč.

 

Pozabite na odeje

Časi ko s ljudje množično prekrivali avtomobile so za nami, tovrsto početje pa pride v poštev le če nimate druge alternative. Problem pri odejah je poleg nezadostne zaščite tudi v pritrditvi, saj točo in deževje ponvadi sprmelja tudi veter, ki deko odnese z mesta namestitve, s čimer izniči raven zaščite, ki jo daje.

Cene od 80 evrov naprej
Cene se pričnejo pri 30 evrih kolikor stanejo podloge, ki jih umestimo pod kakršno koli ponjavo. Cene sistemov, ki že imajo všito podlogo pa se giblejo od 80 do 110 evrov. Mrežni sistem stane 180 evrov, izdelki po meri pa lahko stanejo tudi 300 evrov in več. Pri nakupu je treba biti pozoren tudi na sistem pritrjanja, saj so ponjave rade tarče nepridipravov. Skoraj nobena sicer ne nudi 100 odstotne zaščite proti tatovom, vseeno pa mora imeti sistem vsaj neko osnovno zaščito. Mreže na primer imajo varovalo v obliki obložene jeklene vrvi, ki jo po namestitivi preprosto zaprete v vozilo.

Varnost na prvem mestu
Ko vas med vožnjo ujame toča je ključnega pomena, da vozilo ustavite varno in na zato primernem mestu. Ustavljanje pod nadvozi in v tunelih ter na avtocesti je kaznivo (kazen za tovrstno početje znaša 260 evrov) in lahko resno ogroži človeška življenja tudi vaše.  "Če nas med vožnjo zajame hudo neurje, moramo ravnati prisebno", opozarja inštruktor varne vožnje Vojko Safran z AMZS-ja. Zato poskrbite, da bo vaša varnost in varnost drugih v prometu optimalna preden boste pričeli z razvijanjem ponjave. Pomembna alternativa pa je še vedno primerno zavarovanje, ki vam lahko prihrani marsikatero skrb in stroške.

Predvsem pa je napačna mislenost, da je ob škodnem primeru z uveljavljanjem zavarovanja veliko dela. Dela je povsem enako kot če avta nimate zavarovanega, stroški z odpravljanjem pa lahko sežejo tudi močno čez tisoč evrov. Najbolje pa je še vedno kombinacija tako preventivne zaščite v obliki ponjave ali garaže kot kurativne v obliki zavarovanja.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.