Gre za srednje velik, pravi štirisedežni kupe, ki preseneča z oblikovnimi potezami, ki jih vsaj v
zadnjem času pri Renaultu nismo bili vajeni. Deluje všečno, športno, dinamično in še kakšna podobna
prispodoba bi se našla, nikakor pa ne dolgočasno, tudi konfekcijsko ne. Posebno pozornost so
Renaultovi inženirji posvetili varčevanju pri teži in kot rezultat laguna coupe tehta samo 1.428
kilogramov (variira sicer glede na pogon). Zadnja svetila so vedno opremljena s tehnologijo LED,
vse različice, prodane pri nas, pa bodo v ovinek krmilile z vsemi štirimi kolesi zahvaljujoč
štirikolesnemu krmiljenju, ki ga pri Renaultu imenujejo four control.
Notranjost je takšna kot pri drugih različicah, kar pomeni elegantno, prečiščeno in
kakovostno notranjost po vzoru dnevnih sob. Coupe ponuja še več možnosti oblazinjenja v štirih
tonih, na slovenskem trgu pa je že del serijske opreme poleg biksenonskih sledljivih svetil in
parkirnih pomagal tudi delno usnjena notranjost. Novost sta tudi dve različici navigacijskega
sistema carminat in carminat DVD, s tem da je pri nas na voljo le zadnji, kartografija za Slovenijo
pa žal še vedno ni popolna. Po kupčevi želji je lahko opremljena tudi z bose avdio sistemom z 10
zvočniki. Pri opremski različici GT (eni od dveh) je poudarek na športnosti, pri opremi initiale pa
na eleganci. Možno je dokupiti še poseben oblikovni paket, s katerim športnost lagune coupe pride
še bolj do izraza. Prtljažnik je zaradi lažjega odpiranja postavljen na posebni vodili, zmore pa
vase pospraviti 423 litrov prtljage.
Motorno paleto sestavlja sedem agregatov, in sicer tri na bencinski in štiri na dizelski
strani. Dvolitrska bencinarja razvijeta 125 oziroma 150 kilovatov (170 oziroma 205 KM), medtem ko
3,5-litrski V6 zmore 177 kilovatov ali 240 KM. Dizelske barve branijo trije dvolitrski dCi motorji,
ki razvijejo 110, 129 oziroma 132 kilovatov (150, 175 oziroma 180 KM), vrh motorne ponudbe pa
predstavlja z nissanom razvit in povsem novi V6 dCi, ki zmore 173 kilovatov ali 235 KM. Menjalnika
sta dva, in sicer šeststopenjski ročni ali šeststopenjski avtomatski, zadnji je rezerviran ali
bolje rečeno dokupljiv pri osnovnem 2.0T ter pri najbolj zmogljivem V6 na bencinski strani ter
ponovno pri osnovnem in najbolj zmogljivem dCi na dizelski strani.
Cene za laguno coupe, ki si konkurente išče med audijem A5, VW passatom CC, peugeotom 407
coupe, mercedes.benzom CLK, BMW 3 coupe in alfa romeo breri se gibljejo od 34.444 evrov, kolikor
stane različica 2.0T s 150 kilovati, 3.5 V6 pa stane 41.000 evrov. Na dizelski strani se začne pri
36.444 evrih, kolikor stane coupe dCi180, vrh ponudbe pa kot rečeno predstavlja V6 dCi235, za
katerega morate imeti na računu najmanj 45.444 evrov.
6
ogledov
Pravi športni kupe
1/29
Za laguno coupe ne moremo reči, da je večja, boljša, bolj odrasla, saj gre za popolnoma nov model ali različico. Z njo želijo pri Renaultu še zvišati ugled znamke, in če je morala laguna III v očeh opazovalca zrasti kakovostno, ima laguna coupe nalogo povečati svoj ugled.