Avto
18 ogledov

Premiera: CrossGolf

Druga generacija CrossGolfa sledi novi Volkswagnovi oblikovalski filozofiji. (Fo
1/9
Žurnal24 main
Aktualna modelska serija Golf je tudi v najnovejši izdaji spet v polni postavi. Na ženevskem avtomobilskem salonu se svetovni javnosti namreč predstavlja novi CrossGolf.

Z novim dizajnom, novimi motorji TDI in TSI ter novo opremo. Pridružil se je klasičnemu golfu, golfu plus, golfu variant, golfu GTI in golfu R. Tako kot že njegov predhodnik tudi novi CrossGolf konstrukcijsko temelji na golfu plus. Cross kot vsestransko vozilo predstavlja most med enoprostorci (MPV) in športnimi terenskimi vozili (SUV), saj prilagodljivost prvih združuje z robustnostjo drugih. Vsem pa je skupen vse bolj priljubljen visok sedežni položaj.

Sledi oblikovalski filozofiji
Druga generacija CrossGolfa sledi novi Volkswagnovi oblikovalski filozofiji. To izražata poudarjeno vodoravna mreža hladilnika med žarometoma in vodoravne linije sprednjega odbijača. Tako kot pri novem CrossPolu je tudi pri CrossGolfu sprednji del temeljito spremenjen. Antracitna pasova na zgornjem delu sprednjega odbijača se slogovno ujemata z vodoravno usmeritvijo linij. Ob straneh sta integrirani sprednji meglenki. Masko navzdol zaključuje srebrna prečna letev, ki vizualno deluje kot zaščita spodnjega sprednjega dela. Na boku vozila so značilne razširitve kolotekov, obloge pragov in elementi na vratih. Tako kot sprednji odbijač ima tudi zadnji odbijač oblogo in stilizirano srebrno zaščito spodnjega zadnjega dela. Ima za 20 mm zvišano podvozje (serijsko podvozje za slabše terene s 111 mm odmika od tal), poleg tega ga zaščitne obloge pred poškodbami varujejo tudi pri običajnih vsakodnevnih vožnjah po mestu.

Ohišji zunanjih ogledal lakirani v srebrni barvi se ujemata z zaščitnimi elementi na odbijačih. In s serijskimi srebrnimi strešnimi letvami. Oblikovalsko piko na i zunanjosti vozila dajejo kromirane aplikacije in napis CrossGolf na stranskih letvah ter nova 17-palčna platišča Budapest.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Veliko prostora in individualna oprema

CrossGolf je serijsko opremljen s športnima sprednjima sedežema z dvobarvnim oblazinjenjem in francoskimi šivi. Notranji deli sedišč in naslonjal z vzorcem Cellular so svetlo sive barve in imajo barvne okrasne šive. Stranice in hrbtni deli sedežev so titanovo črne barve. Naslonjali sprednjih sedežev imata na hrbtni strani poklopno mizico in žep. Poseben optični poudarek predstavljajo tudi barvni šivi na predpražnikih.

Prezračevalne šobe v CrossGolfu imajo obrobe z videzom legiranega jekla. V serijsko opremo sodi še mali paket usnjenih elementov, ki vključuje trikraki volan ter manšeto in glavo prestavne ročice. Poleg tega je vsem potnikom, tako spredaj kot zadaj, zagotovljeno veliko prostora za noge, zaradi zložljive ter vzdolžno pomične zadnje sedežne klopi prostornina prtljažnika meri od 395 l do 505 l. Če je zadnja sedežna klop povsem podrta, pa prostornina prtljažnika znaša 1.450 l.

Cross pomeni tudi ekskluziven
CrossGolf je serijsko opremljen z električno nastavljivima in ogrevanima zunanjima ogledaloma, zadnjimi lučmi z LED-tehnologijo, zeleno termoizolacijsko zasteklitvijo, dnevnimi lučmi in centralnim zaklepanjem z radijskim daljinskim upravljanjem. Notranja oprema serijsko vključuje na primer polavtomatsko klimatsko napravo Climatic, po višini nastavljiv voznikov sedež, električni pomik sprednjih in zadnjih stekel, po višini in globini nastavljiv volan, večfunkcijski prikazovalnik, daljinsko odklepanje lopute rezervoarja za gorivo, sovoznikov predal s ključavnico in funkcijo hlajenja, sprednji bralni lučki ter predale v stropni oblogi in vseh vratih, spredaj z držaloma za 1,5-litrske plastenke.

Bogata je tudi ponudba dodatne opreme, ki med drugim vključuje usnjeno oblazinjenje Vienna, biksenonska žarometa s statično smerno prilagodljivimi lučmi ter kamero za vzvratno vožnjo. Za vse, ki si želijo olajšati parkiranje, je na voljo parkirni sistem s parkirno asistenco, ki CrossGolf parkira samodejno.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Motorji EU5
Novi CrossGolf bo na določenih tržiščih na voljo že aprila. Kupcem bodo na voljo izključno motorji s tlačnim polnjenjem – TSI in TDI z vbrizgavanjem preko skupnega voda. Golf Cross 1.4 TSI (118 kW/160 KM) – bencinski motor s tehnologijo dvojnega tlačnega polnjenja s kompresorjem in turbopolnilnikom, razvije največji navor 240 Nm (na voljo že pri 1.500 1/min), vozilu omogoča največjo hitrost 207 km/h, v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom pa za 100 km poti porabi 6,8 l goriva, kar ustreza emisiji CO2 159 g/km. S tem celo v primerjavi s 15 kW (20 KM) šibkejšim motorjem TSI prve generacije dosega za 0,5 l/100 km manjšo porabo. Motor TSI je opcijsko na voljo tudi s 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Tudi pri tej kombinaciji povprečna poraba goriva ne presega 6,8 l/100 km. TSI je na voljo še v izvedbah s 77 kW (105 KM) in 90 kW (122 KM).

Motorji TDI so na voljo v 1,6-litrski izvedbi s 77 kW (105 KM) in 2,0-litrski izvedbi s 103 kW (140 KM) in serijsko vključujejo filter za trdne delce. Tako na primer motor TDI s 140 KM, ki je kombiniran s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, za 100 km poti porabi 5,3 l goriva (emisija CO2: 138 g/km). Motor pri 1.750 1/min razvije navor 320 Nm.

DSG za štiri od petih motorjev
Razen motorja TSI z močjo 77 kW (105 KM) so vsi motorji lahko kombinirani z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) – bencinski motorji in motor 1.6 TDI s 77 kW (105 KM) s 7-stopenjsko izvedbo, 2.0 TDI s 103 kW (140 KM) pa s 6-stopenjsko izvedbo, ki je posebej prilagojena za prenos izjemno velikega navora. Vsi motorji CrossGolfa izpolnjujejo stroge zahteve izpušnega normativa EU5.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.