Automotive News Europe poroča o novem presenetljivem poglavju v zgodbi o električnem malčku iz Renaulta, s katerim namerava francoski proizvajalec ponuditi dostopen električni avto za množice.
Šef Renaulta Luca de Meo je želel na primeru twinga povezati še druge evropske proizvajalce, da bi se lahko skupaj uspešneje in ceneje zoperstavili preteči kitajski konkurenci poceni električnih avtov. Tako je Renault vstopil v pogajanja z Volkswagnom, ki ga de Meo dobro pozna, saj je bil nekoč vodja sorodne znamke Seat.
Volkswagen in Renault naj bi skupaj razvila platformo, ki bi Nemcem potem služila za njihov napovedani mali električni model. S tem bi močno oklestili stroške in bi lahko oboji ponudili nižjo ceno na trgu v pomembnem času, ko se prodaja električnih avtov ne bo več mogla zanašati na državne subvencije.
Pogajanja pa so propadla, potem ko v Volkswagnu očitno niso želeli pristati na proizvodnjo njihovega modela kje drugje kot v lastnih tovarnah.
A pri Renaultu ne izgubljajo časa, očitno so bili dobro pripravljeni na vse mogoče scenarije. Viri iz podjetja poročajo, da bo Renault twinga razvil ob pomoči kitajskih partnerjev. To so zdaj pri Renaultu tudi uradno potrdili v izjavi, ki pravi, da bodo s sodelovanjem skrajšali potrebni čas in stroške razvoja. "Oblkovanje in napredni inženiring pa bo narejen v Franciji," so zatrdili. Viri sicer pravijo, da sodelovanje s kitajskimi partnerji ni povezano z Volkswagnovo odločitvijo, da odstopi od projekta.
Twinga bodo izdelovali v Evropi. Čeprav Renault ni še povedal, kje bo lokacija, pa so v preteklosti mediji na podlagi notranjih informacij poročali o tem, da je najverjetnejša lokacija novomeški Revoz.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id02106429