Avto
19 ogledov

"S križanci lahko sanjajo, da bodo nekam pobegnili"

Slyvaine Caillou Andrej Leban
Se tudi vi sprašujete, zakaj kar naenkrat poplava malih križancev, kot je renault capture? "Že letos se bo njihov trg podvojil," pravi Sylvaine Caillou ter navaja razloge za takšno strmo rast priljubljenosti. Produktni vodja capturja nas je v intervjuju popeljala v drobovje novega Renaultovega modela.

Kako to, da križanci v B – segmentu postajajo tako popularni?

Sledimo trendu, ko kupci želijo tako praktične avtomobile, kot so enoprostorci, vendar pa so se slednjih morda malo naveličali. Želijo avtomobile, ki bodo izrazni, lepo oblikovani, ki jim dajejo možnost sanj, da lahko nekam pobegnejo. Da je temu res tako, kažejo lanske številke, ko so križanci v B-segmentu že prehiteli male enoprostorce, njihov tržni delež znotraj razreda pa naj bi se že letos še podvojil in zrasel na 13 odstotkov. Podobno rast križancev pričakujemo tudi v večjem C- razredu.

Torej lahko pričakujemo tudi vašega križanca na podlagi megana?

Pričakujemo rast v tem segmentu, trenutno na te potrebe pri nas odgovarja scenic xmod.

Komu naj bi bil captur najbolj všeč? 

Najbolj gotovo mladim in enostarševskim družinam, hkrati pa je namenjen tudi starejšim parom z odraslimi otroki, ki ne potrebujejo več toliko prostora, a so navajeni kvalitete in si želijo praktičnosti.

Kaj so po vašem tiste lastnosti, po katerih se captur odlikuje glede na modele konkurentov?

Predvsem poudarjamo njegov dizajn in seveda praktično notranjost. Vanj smo vgradili vse, kar smo se naučili v naših bogatih izkušnjah z enoprostorci, hkrati pa mu skušali vdihniti veliko čustev.

Renault capture | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Nissan juke, chevrolet trax, opel mokka … Vsi ti modeli so na voljo tudi s 4x4 pogonom. Zakaj ga captur nima?

Ga tudi ne bomo imeli in sicer iz več razlogov. Denimo pri nekakšnem capturjevem bratrancu juku je le zelo majhen delež kupcev želel štirikolesni pogon, veliko bolj pomemben za stranke je izgled. Prav tako štirikolesni pogon pomeni dodatno težo, kar vpliva na porabo, mi pa smo želeli narediti kar se da učinkovit avto. Takšen pogon tudi jemlje prostor, zato bi morali delati kompromise, ki nam jih tako ni bilo potrebno.

Renault je bil kakih 10 let nazaj eden vodilnih proizvajalcev glede razvoja varnosti avtomobilov. Ta prednost pa v zadnjih letih kot da je izvodenela. Kako to, da captur ne ponuja nobene napredne varnosti, kot jo nekateri tako avtomobili že imajo, tudi varnostnih blazin ima le štiri?

Osredotočili smo se na pasivno varnost in pričakujemo, da bo captur na testih trčenj po EuroNCAP prejel vseh pet zvezdic.

Renault captur | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Zelo poudarjate vrednost, ki naj bi jo captur ohranjal skozi leta.

Da, križanci in suvi ohranijo okoli 10 odstotkov višjo ceno od klasičnih kombilimuzin. Pri capturju smo se zelo posvetili nizkim stroškom uporabe za lastnika tudi glede servisov, notranjost je mogoče pomlajevati prek zamenljivih oblog sedežev .. Pričakujemo torej, da bo captur tudi kot rabljeno vozilo zelo zanimiv.

Kolikšni so letni plani prodaje in kje?

Tovarna v Valladolidu je trenutno prilagojena za 160.000 vozil na leto, lahko pa po potrebi to številko še dvignemo. V Franciji jih nameravmo prodati polovico vse proizvodnje, ostalo polovico pa drugo po Evropi in na trgih Severne Afrike.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.