Avto
32 ogledov

S sedmimi sedeži in ESP-jem za 15.600 evrov

Chevrolet orlando
1/51
Žurnal24 main
Orlando, če gledamo evropski del znamke Chevrolet, pravega predhodnika nima. Povsem nov model odločno vstopa v segment enoprostorcev, ki si odreže 12 odstotkov tržnega kolača.

Za boj s tako hudo konkurenco pa ima orlando pripravljeno nadpovprečno prostorno notranjost, ki lahko sprejme največ sedem oseb, serijski ESP in klimo ter zelo ugodno ceno.

Oblikovno ne zaostaja za trendseterji
Pri orlandu so oblikovalci poleg enoprostorskih oblikovnih zapovedi zasledovali tudi suvovske trende, kar se pozna pri izbočenih blatnikih, obkroženih s plastiko, ter zaščito prednjega in zadnjega spodnjega dela odbijača. Športnost pa poudarjajo na karoserijo nameščeni vzvratni ogledali in proti zadku dvigajoča se bočna linija ter dodatno zatemnjena stekla od B-stebrička dalje.

Znotraj prav tako opazen napredek
Tudi pri prehodu v potniški prostor je občutiti napredek pri ergonomiji in materialih, kjer je znamka še pred leti veljala za ceneno. Veliko vzporednic lahko potegnemo s cruzom, s katerim si deli volanski obroč, merilnike in v osnovi tudi podobo sredinske konzole, ki pa je tukaj bolj razpotegnjena. Zaradi podobnosti s cruzom pa lahko najdemo tudi podobnost z Oplovimi modeli, ki je tu (pri osrednjem zaslonu) še očitnejša.



Prostora je v prvih dveh sedežnih vrstah glede na 4,65 metra, kolikor meri v dolžino, več kot dovolj, v tretji vrsti pa potnike čakata še dva zasilna sedeža, ki zaradi linije strehe, padajoče proti zadku, tistim višjim ne bosta pogodu. Odlikuje ju preprosto postavljanje, v pospravljenem stanju pa z dnom prtljažnika tvori tudi ravno površino. Te je v osnovi za 454 litrov, če podremo sedeže v drugi in tretji vrsti, pa naraste na 1.489 litrov.

Že osnovni paket opreme LS prinaša serijski ESP in druge varnostne sisteme, šest varnostnih blazin, CD-MP3-avdioenoto, daljinsko centralno zaklepanje, prtljažni rolo in še kaj. Stopnico višje najdemo LT, ki je bogatejši za parkirne senzorje in potovalni računalnik, volanski obroč pa postane usnjen. Del serijske opreme pa je tudi naslon za roke spredaj, (avdio)stikala na volanu in alarmni sistem. Plus za kratico LS pa pomeni, da 16-palčna platišča postanejo lita, klima pa avtomatska. Dobite tudi USB- in iPod-vmesnik ter meglenke. Še višje je paket LTZ, ki je bogatejši še za 17-palčna lita platišča, funkcijo žarometov follow me home, senzor za dež, tempomat, električno zložljiva vzvratna ogledala in ambientalno osvetlitev. Opremski vrhunec pri orlandu pa pomeni LTZ plus, ki premore še usnjene sedeža, prednja pa tudi funkcijo ogrevanja.



Dve različici znanega dvolitrskega dizla
Poleg znanega 1,8-litrskega bencinca, ki zmore največjo moč 104 kilovatov, motorno paleto sestavljata še dve različici prav tako znanega, a prenovljenega dvolitrskega turbodizla. Ta je zdaj na voljo v različici s 96 in 120 kilovati, vedno pa je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom (pri bencincu je ta petstopenjski), pri zmogljivejši različici si lahko omislite tudi šeststopenjsko avtomatiko. Vsi motorji ustrezajo normativom Euro5 glede čistosti izpuha, osnovni dizel pa v ozračje izpusti 159 gramov CO2.

Cene se začnejo pri 15.610 evrih na bencinski strani, kolikor stane 1,8 LS plus, za dizelskega boste odšteli najmanj 18.210 evrov. Najbolje prodajani pri nas pa bo po mnenju uvoznika, ki letos namerava prodati 200 vozil, različica 2.0 VCDi (120 kW) LT plus, ki stane 19.838 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.