Kaj je avto? Potujoči dežnik, premikajoča se davčna napoved, modni dodatek, delovno sredstvo, športni rekvizit ...?
Vse to in še veliko več! Pa ne dacia sandero. Romunka je mnogo natančneje
opredeljena – želi zapeljati točno določeno skupino kupcev. Tiste, ki jim beseda "avto" pomeni
poceni prevozno sredstvo ter prisegajo na geslo "Najboljši avto je nov avto!". A sandero je tudi
renault. In je najcenejši renault, ki ga lahko dobite. Če si renaulta sploh želite, seveda.
|
Stankovič Subjektivno
|
Vladimir Stankovič je enajstkratni prvak Slovenije, Avstrije in
Centralne Evrope. V 19-letni dirkalni karieri je nastopil na 197
dirkah, zabeležil 65 zmag, 14 absolutnih rekordov prog ter 127-krat dirke
končal na zmagovalnih stopničkah.
|
Kakor koli že, vprašanje je, ali se izplača in ali je ta kos pločevine, za
katerega je treba odšteti manj kot 7000 evrov, vreden svojega denarja. Brez pomislekov odgovorim –
da! Če vas ne motijo neprepoznavna zunanja podoba, zastarela notranjost, "sekira" obdelava (takšna,
kot da bi jo delali s sekiro) in napis dacia, potem boste razumeli, o čem govorim. Kajti preverjena
Renaultova tehnika, prostornost in opremljenost, primerljiva z razrednimi tekmeci, ter predvsem že
prej omenjena nizka cena so močni argumenti v prid temu avtomobilu.
No, tudi neopaženi ne boste ostali. Med tedenskim testom je bil "moj" sandero
deležen velike pozornosti mimoidočih. Morda pa racionalnost Slovencev le presega pregovorni
snobizem glede blagovnih znamk (še posebej avtomobilskih)?
|
Vladimir Stankovič je profesionalni dirkač, skozi njegove roke pa
gredo tudi vsi novi avtomobili.
|
|
Vsekakor se boste za volanom tega avtomobila počutili – nostalgično. Zdelo se
vam bo, da ste se vrnili na začetek devetdesetih let. To pa ni nič hudega. Avto boste začutili kot
nekoč in z malo domišljije boste
v tem
celo uživali. Obenem vas tisto, kar vam ponuja,
ne bo razočaralo
. Zanesljive zavore, dobra lega na cesti, ki je ne pokvari precejšnje nagibanje
karoserije, in zmogljivosti, ki so od 1,4-litrskega motorčka in njegovih 75 KM
pričakovane
. Po klancu navzdol boste dosegli celo 180 km/h, a pozor! Poraba goriva ob
nenehnem preganjanju zna pošteno preseči dvomestno številko. Zato klobuček na glavo in počasi ter z
"andahtjo"
–
denarnica vam bo hvaležna!
Konec koncev! Dacia sandero je lahko "statement". Upor potrošniški mentaliteti,
avto za novodobne otroke cvetja ali pa tiste, ki se recesiji velikih smejijo v brk – zato, ker
bolehajo za kronično recesijo že vsa ta leta "zgodbe o uspehu".
|
Kolumnist
|
izraža lastno mnenje, ne mnenja uredništva.
|
P. S.: "SS" se morda sliši zlokobno, a v osnovi je precej nedolžno: "Stankovič
Subjektivno". Ja, tisti Vladimir Stankovič, ki je v dvajsetih letih odpeljal 200 dirk, pokasiral 11
različnih naslovov prvaka in v novinarski karieri testiral "samo" nekaj več kot 700 avtomobilov ter
prevozil približno pol milijona testnih kilometrov. In samo tukaj in zdaj v Žurnalu: Stankovič
Subjektivno in brez dlake na jeziku o avtomobilih – tistih, ki si jih želite, o katerih sanjate in
tudi o tistih, ki vas sploh ne zanimajo. Bo zanimivo, verjemite!