Ob njegovi predstavitvi so zlobni jeziki pravili, da gre le za peto generacijo in pol, glede na to, da tako sprednji kot zadnji konec kljub spremembam jasno kažeta na korenine. Vseeno pa novinec nakazuje smer oblikovalskega razvoja pri VW. Podobne smernice smo lahko prvič videli pri pred kratkim predstavljenem sciroccu, kar se tiče notranje razporeditve, pa pri še nekoliko prej predstavljenem passatu CC.
Da se namerava golf še trdneje umestitivi na vrh razreda, ki neuradno ime nosi prav po wolfsburškem prvaku, priča bogata dodatna oprema. Naj omenimo le prilagodljivo podvozje in radarski tempomat, ki sta prvič na voljo v tem razredu vozil, tukaj je tudi parkirna asistenca, ki dodatno zvišuje nivo voznega udobja.
Glede pogonskih kombinacij golf stavi na uveljavljeno tovarnino paleto kratic TSI, TDI in DSG, kar v primerjavi s predhodnikom omogoča do 28 odstotkov manjšo porabo goriva. Motorjev je za zdaj šest z močjo od 66 kW do 118 kW. Menjalniki so štirje, ročna pet- in šeststopenjska ter šest- ali sedemstopenjski DSG.
Kupci bodo lahko izbirali med tremi paketi opremljenosti, že v osnovi pa bodo dobili
klimatsko napravo, sedem zračnih blazin, radio s CD-predvajalnikom, ESP, potovalni računalnik in še
kaj. Kljub visoki letvici, ki jo postavlja golf, še vedno želi ostati tudi ljudski avto.
Cene se tako začnejo pri 15.934 evrih za bencinski 1,6 motor, dizli vskočijo pri
17.583 evrih. Prodaja je že stekla, uvoznik ima kljub težkim časom za avtoindustrijo smele načrte –
prihodnje leto naj bi prodali več kot 2.000 vozil.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲