Avto
4 ogledov

Športni eleganci je ime legend

V primerjavi z bolj priznano konkurenco premium legend ne zaostaja prav v ničeme
1/12
Žurnal24 main
V primerjavi z bolj priznano konkurenco premium legend ne zaostaja prav v ničemer.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: dinamičen videz, športne vozne lastnosti, udobje, oprema, cena.

Minusi: anemičen motor v nižjih vrtljajih, menjalnik.

Legendi prejšnje generacije niso bili niti senca današnjega modela, ki stavi predvsem na športno eleganco zunanjosti in prestižno, a dovolj edinstveno notranjost. Njegova aduta sta poleg tega še izjemna opremljenost z največjimi tehnološkimi dosežki avtomobilske industrije in cena, ki ji premožna konkurenca ne more oziroma noče slediti.

Moderna poslovna limuzina
Zunanja podoba ne skriva dinamičnega porekla, na njeni karoseriji pa so vidni številni prefinjeni detajli.  Na cesti legenda ne bodo zamenjali za katerega od nemških konkurentov, vseeno pa ga bodo šteli (po stasu in ceni) mednje. Legend je s svojimi 496 centimetri v dolžino že skoraj predstavnik višjega razreda, jim je pa nedvomno uspel veliki met, saj so z legendom več kot dostojno prestopili prag, kjer že dolga leta kraljuje nemška konkurenca.

Notranjost ponuja vrhunsko udobje, več kot dostojno že za višji razred. © Miha Pečoler

 
Zmes prestiža in športnosti
Mere in razmerja, katerim sledita še kolesni osi, ki sta druga od druge razmaknjeni 280 centimetrov, obljubljajo prostorno notranjost, z izjemo zadnje sedežni klopi, kjer ni rekordno veliko prostora in prtljažnika, ki s 452 litri ne preseneti. Notranjost lahko pohvalimo kot dovolj izvirno, prestižno, a ne preveč bahavo, z zelo udobnimi usnjenimi foteljastimi sedeži, isti material pa krasi še vratne obloge in se barvno ujema z zgornjim delom armaturne ploše. Z ergonomskega stališa ni nemško urejen, a to niti ne želi biti, saj so določene poteze na sredinski konzoli preveč ostre, a zato pohvalno domiselne.


Tehnološko naprednost nakazuje že s sledljivimi ksenonskimi svetili, kamero za vzvratno vožnjo ter navigacijo, dokaže pa z aktivnim tempomatom ACC, sistemom za zaščito pred trkom (ta sicer reagira za odtenek preagresivno) in samodejnim menjalnikom, ki omogoa sekvenčno pretikanje. Čeprav menjalnik ne navdušuje z elastičnostjo in nudi le pet prestavnih razmerij, se z motorjem dobro ujameta in delujeta uigrano.

 

 


Bencinski V6 kot edini v motorni ponudbi postreže z zelo spoštljivimi 217 kW največje moči, res pa je, da gre za tipičen Hondin agregat, kar pomeni, da ga je treba gnati v vrtljaje. Podvozje in volanski mehanizem sta prav tako zelo dinamična, zavore svojo nalogo dobro opravljajo. Štirikolesni pogon je vreden svojega denarja, saj nudi obilico vožnih užitkov, delovanje pa lahko spremljate kar prek zaslonka med merilniki.

Honda s tem modelom tako ni več le spremljevalec zgodovine prestižnih limuzin, ampak jo tudi kroji.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.