Italijanska vlada je zagnala nov program subvencij, s katerimi želi ljudi spodbuditi k menjavi starejših vozil. Program je vreden skoraj 600 milijonov evrov, poroča Automotive News Europe, cilj države pa je dvigniti delež prodaje baterijskih vozil, ki močno zaostaja za evropskim povprečjem.
Novi ukrepi prinašajo drastične cenovne popuste, še posebej za kupce, ki lahko izkoristijo maksimalen delež subvencije. Dacia spring, ki po katalogu stane 17.900 evrov, je s pomočjo državnega popusta v višini 11.000 evrov in dodatnega Renaultovega popusta 3000 evrov zdaj na voljo že za 3900 evrov.
Podobno se je kitajski leapmotor T03 pocenil z 18.900 na 4900 evrov, saj je proizvajalec znižal osnovno ceno, razliko pa pokril državni program.
Pogojeno z dohodkom in krajem bivanja
Nič čudnega, da lokalni trgovci po novem oglašujejo svoje avtomobile kot cenejše od številnih modelov (električnih) koles.
Do maksimalne subvencije pa niso upravičeni vsi, vlada je zneske omejila glede na gmotni položaj in prebivališče. Gospodinjstva z dohodkom pod 30.000 evrov letno in prebivališčem v mestih nad 50.000 prebivalcev so upravičeni do 11.000 evrov subvencije. Gospodinjstva z dohodkom pod 40.000 evrov letno pa lahko računajo na 9000 evrov podpore pri nakupu električnega avtomobila.
Pogoj za pridobitev najvišje subvencije je, da kupec odjavi star avto z emisijami Euro 5 ali starejšim, hkrati pa izpolnjuje dohodkovne omejitve.
V Italiji letos delež novih električnih vozil znaša komaj 5,2 odstotka, medtem ko je povprečje v EU 15,8 odstotka. Za primerjavo, tudi v Sloveniji je delež pod 10 odstotki.
Sem preizkusil Leap T03 , ki je čisto primeren avto za na krajše razdalje, oziroma takorekoč za po celi Sloveniji. Ni pa primeren za vleko tovorne manjše prikolice, ker s prikolico vozim največ na komunalo razne odpadne stvari, ali pa… ...prikaži več kaj pripeljem kar v avtu ne morem. Če bi pa še hodila oba z ženo v službo pa bi 100% bil en tak avto kot je Leap T03 , za drugi avto , ker prej nikakor ni šlo brez dveh avtov. V penziji pa popolnoma zadostuje en večji avto.Samo zaenkrat so večji e-avti predragi.
Ne skrbeti. Delnice električarjev so se stabilizirale in dividende bodo. Bodo pa tudi subvencije višje, ker zelena politika je stavila ves denar na svoj uspeh z zakonsko prisilo kupovanja avtov kjer imajo zeleni veliko kapitala... To da ljudje zmrzujejo in… ...prikaži več da šparajo pri vožnjah z avtom je pa velik minus, ker se ne bo nabralo dovolj denarja za subvencije bogatim...
Gospodinjstvo, ki nima 30.000 € letno, bo zelo težko razmišljalo o avtomobilu. Razen, če gre za dohodek na člana in neto in ne bruto (torej osnova za dohodnino). Je pa dobra priložnost za tiste Italijane, ki delajo vsaj delno na… ...prikaži več črno. Država nagrajuje.