Avto
2 ogledov

Švedska kombinacija prestiža in varnosti

S80 je skladno oblikovan izdelek.
1/17
Žurnal24 main
Največji volvo je prepričljiv izdelek, ki razvaja z udobjem in počutjem med vožnjo, sposoben pa je tudi dinamičnega požiranja kilometrov.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Videz, udobje, kakovostna izdelava, udobni sedeži, pogon, oprema, tehnologija.

Minusi: Mehak volan in vzmetenje, povprečen prtljažnik.

Švedi, ki so vedno veliko dajali na varnost in prestiž, so dolgo veljali za stranske igralce v premium razredu. Novi S80 je največja hišna klasična limuzina, ki bolj kot kdaj prej apelira na lastnikova čustva in lovi priključek k nemški trojici. Zdaj lahko brez pomisleka rečemo, da jim je uspelo. Izničiti zaostanek, namreč.

Prostornost in udobje
Čeprav ni dinamičen kot bavarski konkurent, ki v imenu nosi številko pet, pa gre za svojevrstno oblikovno revolucijo, ki sta jo pred leti začela modela S40 in V50. V notranjosti je vse umirjeno, ergonomija je razen manjših pomislekov vzorna, linije tekoče, prostora veliko, voznik pa idealen položaj za volanom najde z zavezanimi očmi.
Tudi tisti, ki sedijo zadaj, se nad pomanjkanjem prostora ne bodo pritoževali, udobje pa je zaradi naprednega vzmetenja prav tako na zavidljivi ravni.

V notranjosti prednjačita udobje in prestiž, v nosu pa povprečen dizelski petvaljnik. © Saša Despot

 

Nekaj kompromisov ostaja
To se pozna pri športni vožnji, a roko na srce, volvo ni športnik, čeprav vseeno dopušča tudi za odtenek bolj dinamično vožnjo. Slednjo predvsem zaradi stalnega štirikolesnega pogona in cele vrste elektronskih pomagal, je pa res, da korektnega posredovanja ESP-sistema zadnje generacije ni mogoče izklopiti.
Dizelski petvaljnik zadosti večini potreb, a konkurenca pri isti prostornini zmore več vrancev in več pompa. Varnostna oprema je bogata, med drugim je tukaj tudi aktivni tempomat z lahkotnim upravljanjem. Vozniku dobesedno ni potrebno drugega, kot sukati volan.

Cena glede na vso opremo (ta je res celostna in nadpovprečna) več kot prepriča. Enako velja za avto kot celoto.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.