Volkswagen je 24-urno dirko na slovitem dirkališču Nürburgring izkoristil za predstavitev jubilejne serije golf GTI EDITION 50, ki se bo z največjo močjo 239 kilovatov oziroma 325 'konjev' v zgodovino zapisala kot najmočnejši serijski golf GTI doslej.

Dodajajo, da je golf GTI eden najbolj uspešnih kompaktnih športnih avtomobilov na svetu in tudi eden od začetnikov razreda "hot hatch". Od leta 1976, ko so predstavili prvo generacijo, so jih izdelali in po vsem svetu prodali več kot 2,5 milijona. Izvršni direktor znamke Thomas Schäfer pravi, da bo golf GTI obstajal tudi v prihodnosti, in to brez kompromisov.

Za osnovo moči so vzeli 2-litrski turbobencinski štirivaljnik iz golfa GTI clubsport in mu moč z 221 povečali na 239 kilovatov, kar je 44 kilovatov več kot v osnovnem golfu GTI, navor pa na 420 njutonmetrov. Večjim zmogljivostim je prirejeno tudi podvozje z McPhersonovima vzmetnima nogama spredaj in štirivodilno premo zadaj. Podvozje je 15 milimetrov nižje kot v osnovnem golfu GTI.
Vrhunec predstavlja opcijski paket GTI performance z zmogljivejšim podvozjem, ki je znižano še za dodatnih pet milimetrov in omogoča še večjo odzivnost. Z izbiro ustreznih platišč in pnevmatik so dosegli tudi precejšnje zmanjšanje nevzmetene mase, za dodatno zmanjšanje mase avtomobila za 11 kilogramov pa je poskrbel tudi Akrapovičev izpušni sistem iz titana.

Kaj takšen avtomobil zmore, je na severni pentlji dirkališča Nürburgring pokazal dirkač Benjamin Leuchter, ki je z 20,832 kilometra steze opravil v času 07:46:13 minut.

Volkswagen bo golfa GTI EDITION 50 začel v Wolfsburgu izdelovati konec leta, prvim kupcem pa ga bo dobavil v prvem četrtletju 2026.
