Karavanske različice športnih limuzin so velikokrat prežete z željo po dinamični in športni obliki, zaradi česar potem trpi prostornost notranjega in prtljažnega prostora.
PLUSI, MINUSI
|
|
Plusi: Oblika in izgled, športno poslanstvo, zvočna zatesnjenost, položaj za volanom, lega na cesti in vzmetenje, dovolj zmogljiv motor, natančen menjalnik, oprema, obilica tehnoloških poslastic. Minusi: Nagnetenost stikal na sredinski konzoli in volanskem obroču, navigacijska naprava slovenskih cest ne prepozna, zapleteno delovanje elektrificiranih prtljažnih vrat, skromen prtljažnik, varljiva kamera za vzvratno vožnjo. |
Oblikovno povsem sledi limuzinski izpeljanki, saj se do konca vrat v drugi vrsti (izvzemši strešne nosilce) od zadnje skoraj v ničemer ne razlikuje. Karavanski zaključek je zelo dinamičen in všečen, gre pa tu tudi za največji napredek v primerjavi s predhodnikom, ki z oblikovnega stališča ni veljal za najlepše oblikovanega. Zadnje steklo je športno nagnjeno proti nosu, glede na poslanstvo smo pogrešili le dodatno izpušno cev. Dinamična oblika kot rečeno v (pre)veliki meri narekuje prostornost prtljažnika, ki v osnovi meri za ta velikostni razred dokaj povprečnih 406 litrov. Bolje se odrežeta prtljažni rolo ter elektrificirana prtljažna vrata, ki pa zahtevajo več parametrov, kar otežuje upravljanje. Je pa prtljažni prostor na račun zadnje klopi mogoče dodatno povečevati, opravilo pa je dovolj lahko tudi za pripadnice nežnejšega spola. Prtljažnik je dobro obdelan, z zadnjo klopjo pa tvori ravno površino.
Ko je govora o notranji prostornosti, je treba izpostaviti, da accord nima rekordno velike medosne razadlja, ki meri 270,5 centimetra. Tudi oblika je terjala svoj davek, tako da na prednjih sedežih kakor tudi na zadnji klopi prostorskih čudežev ne gre pričakovati. Je pa tourer povsem primerljiv z ostalo konkurenco v podsegmentu srednje velikih (premium) limuzin, kjer glede centimetrov za glave in kolena ne blesti prav nobena. Toda položaj za volanom je toliko boljši, saj voznik zlahka najde idealni polžaj, tudi zaradi izdatno nastavljivega volanskega obroča in elekrificiranih sedežev s spominsko funkcijo. Prednja sedeža nudita tudi obilico bočne opore predvsem v predelu ramen, pozicija prestavne ročice in pedalk pa je zelo športna. Sredinska konzola je, kot smo že povedali pri testu limuzinske različice, preveč nagnetena z razvnovrstnimi stikali, enako velja za športno odebeljeni volanski obroč, saj zaradi številnosti prevelikokrat odvračajo voznikovo pozornost s cestišča. Bojimo se, da bi bilo temu tako, tudi ko bi se avta malce navadili. Vsekakor pa konkurenca tu nudi tudi boljše rešitve. Z opremskega stališča želi biti accord v ospredju, saj opremski paket executive prinese zelo veliko, tako da na seznamu doplačil ne ostane nič bistvenega. Del opreme so tako sistem za nenadzorovano menjavanje voznega pasu s samodejnim dodajanjem volana, radarski tempomat, sistem za za zaznavo možnosti trka in njegovo preprečitev, samo delovanje pa je med boljšimi med primerljivimi izdelki, čeprav je uporabnost teh sistemom vsaj na naših cestah močno omejena. Del opreme je tudi navigacijska naprava, ki pa so ji, vsaj za zdaj, naše ceste še povsem tuje. Končna obdelava in uporabljeni materiali so dobri, o kakšnih presežkih pa tu vseeno ne moremo govoriti. Vozilo ima poleg parkirnih pomagal (tako spredaj kot zadaj) na zadku nameščeno še širokokotno kamero za vzvratno vožnjo, katere delovanja pa se mora uporabnik navaditi. Nas je sprva motil široki kot prikazovanja, zato smo se v času testiranja raje zanašali na vzvratna ogledala in zvočna pomagala.
Motor v nosu je prenovljen 2.2-litrski dizelaš moderne zasnove, ki se izkaže z zveznim nabiranjem moči, kjer pretirane turbo luknje, ki bi motila sopotnike, ni opaziti. Večja moč je dobrodošla predvsem pri višjih potovalnih hitrostih, ko lažje prehitite pred vami vozeče vozilo, za manever pa vam ni treba nujno prestaviti prestavo ali dve navzdol. Menjalnik je šestopenjski ročni in je dovolj hiter in natančen, vsekakor v zgornjem razrednem povprečju. Lega na cesti, tudi zahvaljujoč 18-palčni obutvi ter pnevmatikam priznanega proizvajalca, je zelo dobra, accord je zlahka vodljiv in njegova lega je dolgo povsem nevtralna. Zavore nalogo dobro opravljajo, volanski obroč pa je dovolj neposreden. Da ne bo dileme, gre za dober izdelek, ki pa vseeno malenkostno zaostaja za BMW-jevo natančnostjo volanskega obroča in zmogljivostjo podvozja in vzmetenja. So pa te razlike vseeno zelo majhne.
Preberite še:
|
|
|
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲