Avto
39 ogledov

Tesla model S odličnjak, a ima pomanjkljivosti

Tesla model S na Euro NCAP
1/3
Euro NCAP
Neodvisna evropska organizacija za merjenje varnosti pri trkih Euro NCAP je podelila ocene za pet novih modelov: tesla model S, nissan pulsar, škoda fabia, suzuki celerio in BMW serije 2 active tourer. Znova so ocenili varnost renault megana.

Nova generacija škode fabia, električni tesla model S, nissanov adut v C razredu pulsar in prvi BMW enoprostorec serija 2 active tourer so preizkuse trčenj opravili z odliko in vsi prejeli najvišjo oceno za varnost - pet zvezdic.

Tudi mali in poceni avtomobili so lahko zelo varni

Pri Euro NCAP varnost male škode fabie, ki jo uvrščajo v nižji cenovni razred, ocenjujejo za zelo uravnoteženo. V vseh segmentih ocenjevanja (varnost pri čelnem in bočnem trku, ter trku v zadek) je prejela dobre kritike. Prav tako si je pohvale zaslužila za varnost otrok, pešcev in nabor asistenčnih sitemov. V Bruslju posebej izpostavljajo dobre ocene varnosti 18-mesečnega otroka pri trku. Čelno trčenje sta brez posledic prestali lutki, ki simulirata odrasla potnika na prednjih sedežih.

Rezultati Euro NCAP | Avtor: Euro NCAP Euro NCAP

Tesla model S ima pomanjkljivosti

Električni tesla model S je visoko oceno prejel v segmentu asistenčnih varnostnih sistemov, pa čeprav doslej ni ponujal sistema za zaviranje v sili. Euro NCAP je namreč testiral še različico pred nedavno prenovo modela, ki je dobila tudi napredni tempomat s sistemom samodejnega zaviranja. Hvalijo pa strokovnjaki varnost pri trku z boka in v zadek. Skromno se je odrezal pri zaščiti prsnega dela potnika spredaj ob bočnem trku z oviro.

Tudi nissan pulsar, prihajajoči konkurent Volkswagnovega golfa, je prejel pohvale za zaščito 18-mesečnega otroka. Pri Euro NCAP izpostavljajo, da višina potnikov in način sedenja ne vpliva na varnost pri trku, saj so vsi dobro varovani.

BMW serije 2 active tourer je visoke ocene prejel v vseh segmentih. V Bruslju so zaskrbljenosti izrazili le nad varnostjo nog voznika, maksimalnega števila točk ni prejel niti pri bočnem trku v oviro.

Polom za Suzuki

Pravi polom je doživel Suzuki z mestni modelom celerio, ki je šibek na področju asistenčnih varnostnih sistemov. Standardno ima le sitem za nadzor stabilnosti vozila, ki je od 1. novembra obvezen v vseh novih avtomobilih, ki so naprodaj v EU.

Več zadovoljstva imajo pri Renaultu, kjer si je njihov prodajni adut megane izboljšal slabo oceno. Junija letos so mu specialisti za varnost namenili oceno znižali na tri zvezdice. Kritike so letele na sistem, ki voznika opozarja na pripete varnostne pasove, ki je bil na voljo v omejenem številu jezikov. Francozi so kritiko vzeli resno in sistem nadgradili, zaradi česar ima zdaj megane oceno štiri zvezdice za varnost.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.