X6 je tudi s prihodom druge generacije vozila „nišni“ model, manj praktičen od X5, s katerim si deli večino delov, a bolj atraktiven, še bolj "hudobnega videza." Kljub masi večji od dveh ton je z voznimi sposobnostmi "stroj" v pravem pomenu besede, in to drag stroj.
BMW trdi, da je s predstavitvijo prve generacije modela X6 izumil segmet SAV (Sports Activity Vehicle) vozil, torej zmes športnega kupeja in športnega terenca. Kljub temu, da je X6 v prodajo stopil ravno v začetku dolgoletne krize, se je med kupci prijel, pa čeprav je dražji in nekoliko manj praktičen kot X5. Tudi v Sloveniji prva generacija ni redko vidna na cestah.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Debilen avto za debilne kupce..