BMW je z X4 pred leti "posejal" seme, ki je vzklilo tudi zavist konkurence. Ta je kmalu ponudila svoje različice srednje velikih športnih terencev s kupejevsko streho in zadnjico. BMW je v drugo poskušal popraviti napake iz prve generacije. Test.
X4 je kljub vau učinku pri voznikih, sopotnikih in samo opazovalcih dajal mešane občutke. Sicer je dobro ciljal na čustva kupcev, a hkrati ponujal manj praktičnosti kot X3. Bil je tudi opazno dražji. Enako velja za njegovega večjega brata X6, ki je manj praktična alternativa X5, medtem, ko je X2 športnejša alternativa in zato ne tako prostorna v primerjavi z X1, na kateri temelji.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.