BMW X4 je posebnež, ki pri opazovalcih pušča mešane občutke, pri vozniku med vožnjo pa predvsem pozitivne, še posebej če se lahko zanaša na številna pomagala. A uporabnost avta je omejena, primerjava s tekmecem pa ga lahko spravi tudi v zadrego.
Minilo je kakšno leto, odkar je bil X4 v konfiguraciji 20d xdrive nazadnje naš gost. Posebnež v svetu križancev s terensko dvignjeno postavo, a kupejevsko zašiljeno streho. Pri X6 je ta nenavadna, za koga bogokletna kombinacija poslovno zelo dobro uspela, X4 pa verodostojno posnema recept.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Ravno takšen BeeMve, enake barve, z NM registracijo v ponedeljek po AC pri 150 km/h 1m za ritjo, trenutek za tem prehiteva po odstavnem pasu 2 avtomobila, se vrne ne levo in naprej uprizarja tango po AC z vijuganjem levo… ...prikaži več desno in zaritno vožnjo.Primer retardiranega slovenceljna, ki kupujejo takšne vulgarne dojčvagne.
pojasnilo janezu_53: clovek s kompleksom majhnega in ubogega bo dozivljak kozmicne orgazme v tem avtu. prevod tega stavka: ta avto ni vreden 7 let dela pri poprecni slovenski neto placi. razumljivo?
Ne vidim nekega pametnega razloga, da avtor v sicer tehnično všečnem članku v naslov zapiše žaljivo spakedranko za Slovence. Dobro bi bilo, da bi pojasnil motive za takšno traparijo.