Avto > Testi
512 ogledov

Kaj nudi kia sorento, ki z vso opremo stane 10 tisočakov pod osnovnim BMW X5

Sorento
1/30
Anže Petkovšek
Kiin najdražji model v ponudbo je veliki športni terenec sorento. Sedemsedežni testnik je imel praktično vso opremo, ki jo Kia ponuja. Kljub temu avto stane okroglih deset tisočakov manj od osnovnega, a nekoliko zmogljivejšega turbodizelskega štirivaljnika v BMW X5 s štirikolesnim pogonom. Kakšna je razlika? Test.

Sorento je uveljanjen igralec na trgu, saj je zdaj na voljo že v tretji generaciji. V primerjavi s predhodnikom ni le privlačnejši, to Kie pod vodstvom enega največjih mojstrov dizajna Petra Schrejerja tako ali tako so, pač pa je tudi veliko bolj praktičen, udoben in tehnološko napreden od predhodnika. Kot tak še nikoli ni bil narejen tako po okusu evropskih voznikov. Celo moj šef, ki je pri avtomobilh izbirčen in predvsem zelo kritičen, je sorenta pohvalil.

Gremo od začetka. Tretji sorento je preskočil dve stopnici. No, ne pričakovati, da sedite v tako tehnološko dovršenem avtomobilu kot so mercedes GLE, BMW X5 ali audi Q7, tudi Volvu XC 90, je pa sorento zagotovo avtomobil, ki podobno mero udobja ponuja za deset tisočakov evrov manj. Tudi materiali so mnogo boljši, kot smo bili to pri sorentu vajeni.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 4
  • Rdečivrag 17:39 11.april 2016.

    Če enako opremiš BMW X5, ga ne plačaš 10 jurčkov več, ampak vsaj 40 tisočakov več. Pri Kii so vsaj tako pošteni, da dajo že v osnovno izvedbo avta več ali manj vse, kar obstaja, pri kvazi premijskih znamkah te ...prikaži več pa namočijo z opremo tako, da ne veš kje se te drži glava. Me prav zanima, kakšen bi bil test X5 ali Q7, če bi bila povsem gola oziroma z osnovno opremo? Pri nemcih mi gre to najbolj na živce, saj je slika povsem nerealna. Bereš test in vse super, na koncu je pa cena testnega avta zaradi dodatne opreme vedno 50 do 80% višja od začetne.

  • 4krogci 19:01 10.april 2016.

    lega na cesti, hrup v kabini, "neznost" avtomatskega menjalnika, materijali, delovanje pogona, prožnost motorja, končna hitrost,rjavenje,.... je kr neki pomanklivosti pri temu avtu in še zdaleč ni vreden 55 000€. Ampak ja če si lastiš običajen avto in veš da ...prikaži večda po bmwju nemoreš posečt, niti po staremu, ti je tudi kia in podobne znamke vrhunske.

  • blueone 16:59 10.april 2016.

    A tole 55 tisoč...a dejte no mir