Novi hibridni sklop trivaljnika in elektromotorja se je izkazal za več kot sposobnega poganjati tudi družinske avte. Kaj so njegove prednosti (ali slabosti) v primerjavi s klasičnimi motorji, smo preverili s strokovnjakom.
Novi veliki levi ne 'pijejo' dizla, saj jim ga ni več treba. Z novim hibridiziranim bencinskim trivaljnikom MHEV, na katerega velja najmanj sedem let jamstva, je odpadel marsikateri tabu: izkaže se za zelo varčnega in primerno zmogljivega tudi v tako velikem družinskem avtu, kot je sedemsedežni peugeot 5008. O prednostih novega pogona s sodobnim menjalnikom, ki ima celo eno prestavo 'preveč', smo se pogovarjali z nacionalnim tehničnim svetovalcem pri Peugeota Primožem Škrabo.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Avto mora imeti najmanj štiri valje!
Zakaj oglašujete samo ena majhna jajca,pa rabiš pregledat 2m laži da lahko kaj komentiraš f ju
Oznaka sponzoriran clanek??