Kako čudno se v povezavi z dizlom sliši beseda posebnež. CX-60 je res posebnež. Mazda "lovi ribe" v ribniku, kjer ni veliko ribičev. A njena poteza, da na trg pripelje SUV z dizelskim šestvaljnikom, se zdi še kako smiselna. Letos smo povsem serijski dizelski CX-60 preizkusili v najbolj neusmiljenih pogojih, prečkali smo gorovje Atlas v Maroku in se podali skozi Saharo, zdaj pa smo ga preizkusili v bolj vsakdanjem okolju - na slovenskih cestah. Test.
Mazdo CX-60 torej nisem testiral prvič. Nekaj izkušenj imam, naprej s priključnim hibridom, pa tudi dizlom, ki sem ga imel možnost zapeljati na več kot 1.000 kilometrov dolgi poti po Maroku. Zdaj je prišel na vrsto še test po slovenskih cestah. Šestvaljni dizel je nekaj, kar Mazdo loči od tipične konkurence in je adut v primerjavi tudi z nemškimi srednje velikimi športnimi terenci.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Vozim mazde že več kot 35 let in še noben evropski avto me ni preprical da je boljši kot japonc.
"V povprečju je bila poraba 6,2 litra na 100 kilometrov, torej dober liter več kot navaja Mazda v svojih tehničnih podatkih. A to ni bila eko vožnja. Na relaciji Kamnik – Ljubljana je potovalni računalnik ob umirjeni vožnji res pokazal… ...prikaži več tudi povprečje 5 litrov na 100 kilometrov." Na relaciji Kamnik - Ljubljana in obratno, si ob prometnih konjicah, hočeš nočeš, prisiljen k umirjeni vožnji!