Avto > Testi
13803 ogledov

Preizkusili smo Mazdin motor, nad katerim vsi strmijo

Mazdino čudo, šestvaljni dizel, ki gorivo srka po kapljicah. Vžgali smo ga in preizkusili, ali je res tako varčen.

Pravimo, da "manj je več." Pri Mazdi so reklo obrnili - za njih je zdaj več v resnici manj. In njihov izdelek je tehnično izjemen. 12 let pred "de facto" prepovedjo prodaje kakršnihkoli termičnih motorjev v EU so ustvarili pravo kamelo med motorji.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 6
  • Michelleoe_7966 07:22 20.junij 2025.

    🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲

  • AN27 10:15 23.marec 2023.

    Ko bodo Japonci začeli množično proizvajat EV-je, verjetno na osnovi neke nove tehnologije baterij, podjetij kot je Tesla ne bo več.

  • rokobert 09:31 23.marec 2023.

    @Toma-nimaš pojma...pa razloži,za kaj ta 6-valjnik "ščije" večino 4-valjnih dieselov....pa upoštevaj kak avto ta Mazdin Diesel vleče! Kar je pri motorjih Honda bila v 80"ih je Mazda sedaj! Pa ne mešati bencincev in diesel-ov...in tudi pr bencinarjih si pozabil povedati,da-male ...prikaži več kubature+turbo=10L+ poraba pri realni vožnji...pa primerjaj z 2.0L Skyactiv-X brez turboja...