Mazdino čudo, šestvaljni dizel, ki gorivo srka po kapljicah. Vžgali smo ga in preizkusili, ali je res tako varčen.
Pravimo, da "manj je več." Pri Mazdi so reklo obrnili - za njih je zdaj več v resnici manj. In njihov izdelek je tehnično izjemen. 12 let pred "de facto" prepovedjo prodaje kakršnihkoli termičnih motorjev v EU so ustvarili pravo kamelo med motorji.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Ko bodo Japonci začeli množično proizvajat EV-je, verjetno na osnovi neke nove tehnologije baterij, podjetij kot je Tesla ne bo več.
@Toma-nimaš pojma...pa razloži,za kaj ta 6-valjnik "ščije" večino 4-valjnih dieselov....pa upoštevaj kak avto ta Mazdin Diesel vleče! Kar je pri motorjih Honda bila v 80"ih je Mazda sedaj! Pa ne mešati bencincev in diesel-ov...in tudi pr bencinarjih si pozabil povedati,da-male… ...prikaži več kubature+turbo=10L+ poraba pri realni vožnji...pa primerjaj z 2.0L Skyactiv-X brez turboja...